Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-07-27 20:42:16 följande:
    Hittar du något intressant? Mår Ida bättre nu?
    Just ja, hade Ida ÖIF, sov hon ngt den natten eller? Hur mår hon nu lilla bubblan?
  • gosmamman
    loveliva skrev 2008-07-27 20:42:16 följande:
    Hittar du något intressant? Mår Ida bättre nu?
    Just ja, hade Ida ÖIF, sov hon ngt den natten eller? Hur mår hon nu lilla bubblan?
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-07-27 20:46:32 följande:
    Oooh, grattis
    Duntoffla skrev 2008-07-27 20:50:22 följande:
    Grattis! Vilket bra pris det blev!
    Tack, jag är sååååå nöjd just nu!
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-07-27 20:57:16 följande:
    Hum, delade meningar...men om jag köper den med enbart planeter så kan jag ju köpa den randiga tröjan också ju
    smart!
  • gosmamman
    Jag hade valt bort den sista, dom andra e roligare faktiskt. Dessutom tycker jag att katvigs ränder är finare än molos *duckar*
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-07-27 21:13:35 följande:
    Det blir alla 4 Sambon kom nyss in och sa att jag lika gärna kunde beställa alla, eftersom jag ändå kommer tjata till mej den sista också
    Vilken fantastiskt förstående man du har och så väl han känner dig Skrattande
  • gosmamman

Gokväll alla!

nikki2006 skrev 2008-07-28 18:52:48 följande:
    Har även köpt grön bil sommar suite för 100 kr på köp nu idagGrattis till mig. Det är mitt ALDRA FÖRSTA SMÅFOLKETKänner mig såååååååå nöjd hi hi
    Grattis, du är nu längre en småfolks "virgin", förstår att du måste må alldeles toppen Flört
  • gosmamman
    gosmamman skrev 2008-07-28 19:06:30 följande:
    Gokväll alla! Grattis, du är nu längre en småfolks "virgin", förstår att du måste må alldeles toppen
    du är INTE längre en ........Generad
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-07-28 19:07:46 följande:
    gosmammanGodkväll.Såg du bilden i BT på bubblorna och Shampoodle med sur modell i?
    Visst såg jag det, superfint ihop när det kom på.
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-07-28 19:07:09 följande:
    GodkvällÄntligen är det kväll och temperaturen börjar sjunka, idag har varit hemskt, Liam har kinkat precis hela dagen, vilket inte är så konstigt, värmen tar knäcken på oss allihopa. Vi kom nyss hem från 1 timma i bilen med ac:n på 16 grader Nu är Liam nattad i källaren, såå svalt och skönt där nere.Nån som shoppar nåt?
    Här har det faktiskt varit lite svalare idag och det känndes i sjön som var alldeles ljummen i lördags men idag var den faktiskt lite småkall.

Jag är super trött, har jobbar 8-16 idag och ska göra det hela vecka så jag ska snart logga ut ocg gosa lite med gubben som muttrar över datorn Flört
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10