Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-07-31 20:55:58 följande:
    what!!! molnbrallor???? viiiiiisa mig
    jag vill också se innan jag ska sova alldeles strax (du känner ingen press va )
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2008-07-31 20:59:24 följande:
    eller hur    min bubbla går bra i mörka stars and stripes tycker jag, en väldans unisex tös rent ut sagt
    såklart hon ska ha unisex i höstSkrattande
  • gosmamman
    loveliva skrev 2008-07-31 21:05:26 följande:
    Ska bara slänga i mig lite avokado & räkor, sen blir det molnbrallorbild
    Ok, jag får kika imorrn, ha en gooood mums stundRäcka ut tungan
    J esssica skrev 2008-07-31 21:11:59 följande:
    Halloj tjejer! Fick ett ryck och avregade mig från fl men nu är jag tebax. Underbara bilder i bt!
    Välkommen tebaxSkrattande
    ängeln83 skrev 2008-07-31 21:09:35 följande:
    Gubben snodde datorn, måste verkligen köpa en till Nu är jag här igen en liten stund, blir snart en sen kvällsmat och sen lite film innan läggdags.
    Visst är det tråkigt med en dataor bara Fundersam

Godnatt på er, sov så gott
  • gosmamman
    loveliva skrev 2008-07-31 21:15:40 följande:
    Här är molnbrallorna i fleece! Och lite velour till våren/sommaren 2009 (måste ju se framåt i tiden )brallorna kostar 79,50 kr. Blir perfekt i höst/vinter/vår
    loveliva skrev 2008-07-31 21:19:11 följande:
    56-80 Jag köpte stl 80 så hon kan ha dem lääänge Synd bara att inte fleecejackan var i samma tunna material Jackan var liksom fodrad med tyg också, gillade den inte alls. Men dessa byssor blir bra till bruna kik kid fleecen i höst Tror jag kommit in i en brun period nu igen, köpte en brun skip hop dash i går och la en beställning hos kidz på en brun varukorg till buggan
    Åååh vad fiiina "krymp bebben krymp" (sticker iväg och tumlar lite......kläder en stund)
    Skit också jag äger ju ingen tumlare, får behålla ungen som stor och leta efter andra fleece byssor .

Man kan aaaaldrig få förmycket brunt .....amen!
  • gosmamman

Gokväll alla läckra shoppande damer!

ängeln83 skrev 2008-08-02 20:06:23 följande:
    Godkvällwww.smafolk.dk och sen katalog.
    Ser ut att komma en del intressant, men lite svårt att se på bilderna vad det eg är för print.
    ängeln83 skrev 2008-08-02 20:17:06 följande:
    Visst är det, typ som Molos blå randiga och grön randiga, köpte i både body och byxa men tyckte aldrig ens om det, kan nästan bli manisk när man sitter i olika shopar, man måste ju inte köpa ALLT.O vad ger det att ha en massa kläder som aldrig används.Nepp, nu får det bli bättring, bara övertänkt shopping från och med NU.
    Haha, du e så skojsig du Skrattande
    Preggi skrev 2008-08-02 20:26:06 följande:
    Jag med. Jag tänker alltid att jag ska köpa färre plagg och att de verkligen ska användas.. Och som Jompa skrev att man har nåt att matcha till.. Annars blir det ju bara liggande..
    Såg den fiiina molo tröjan med älgar o prickar som P hade, vart har du köpt den?

Sätt på sommarkrysset på 4an, Gry har nästan en "molo klänning" på sig Flört
  • gosmamman
    jompa skrev 2008-08-02 21:02:18 följande:
    Gick alla och la sig nu? Eller kollar ni på några roliga nyheter nånstans?
    Jag är här, ett litet tag till iaf Skrattande
    Preggi skrev 2008-08-02 21:02:54 följande:
    Den är från annacill. Den är helt underbar! Mitt bästa köp i år. Den kommer användas flitigt! Allt bra med er?
    Måste kika in på annacill!
    Allt är bra, jag och min mamma har städat hennes vind idag och haft nostalgitripp och kollat på gamla saker från vår barndom.
    Jag fyndade en retro body med hjärtan som är i samma stil som me&i´s gröna frotté med vita hjärtan.
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-08-02 21:02:54 följande:
    Den är från annacill. Den är helt underbar! Mitt bästa köp i år. Den kommer användas flitigt! Allt bra med er?
    åååh så fiiin den är, vill ha till båda töserna men det blir 700 spänn för 2st tröjor, där har min gräns dragits för länge senFundersam.
    En kanske det blir iaf, tror du den passar till linde velouren i cerise o brun? Jeans passar den ju också till.
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-08-02 21:22:25 följande:
    Det är ju lite dyrt för en tröja men den är ju så fin så det fick gå ändå.. Jag hoppas att den kommer på baby så Matilda får älgar hon med. Jag tror att den blir jättefin till cerise lindex. De bruna har jag inte tänkt på men funkar nog. Sitter och funderar på om jag ska köpa NS på rea nu eller om jag ska vänta tills det kommer nya. Vilka butiker har NS på rea? Nån som har koll på nån butik som skickar?
    men kan inte matilda ha lika tröja i strl 92? den funderar jag på till bebben.

Skulle vilja hitta gamla kaniner med prickiga ärmar till storasyster och kossor till bebben.
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-08-02 21:18:49 följande:
    Nä, jag har inte sett den nånannanstans...
    Dom hade den på eleraff för nån vecka sen men då var den till fullpris så jat tänkte vänta lite men nu tycks den vara borta från deras sida Ledsen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10