• Noiis

Bugaboo tråden nr 14

Emmsan skrev 2008-08-02 23:18:19 följande:
    nää fyy va synd o du.. jag har INTE skallebank idag ;) hahahahahahah
    hahahahahahahahahaha joho erkänn

Skuttar in och kollar på suffletterna
  • Noiis

ahaa då e jag med. mammsens vi hade fel de blev inget skallebank i går utan de blev i morse hihi och plötsligt undrar jag hur de kommer sig att emmsan blev veckans mobboffer du får mobba igen dig på mig sen

• Noiis

Den här stora mässan, e de nån som brukar gå på den? THJ kanske? skulle ju vara kul att snabbt bli uppdaterade tycker dock att de e konstigt om butikerna säger att de kommer en tvillingvagn...

• Noiis
    Emmsan skrev 2008-08-02 23:35:36 följande:
    haha jag mobbas gäääärna jag tål det  men visst det kommer väl tebax nån gång mooohaaaaaaaaa.. men idag ÄNTLIGEN fick jag två timmar till o syyyyy gud va kuligt det va o fina dynor blev det.. har ju sålt alla jag hade o kom på att mina egna barn inte fick ngr haha men det är väl som de säger att skomakarens barn är de som inte har ngr skor hahahahahaha
    hahahahaha just de de va du som skulle beträda sy maskinen Skönt med folk som tål lite ömsesidig mobbning Mäh hallå sluta sälj dynorna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klart dina barn ska ha nåt att torka skorna på

funderar på att prova att sy dyna. nu när russinet öppnat igen så kan man ju smyga dit och köpa lite moln tyg ska dock sno min förra grannes dyna och rita av den! för inte finns de väl ritningar på nätet??
  • Noiis
    Emmsan skrev 2008-08-02 23:46:14 följande:
    nää finns nog  inga ritningar på nätet tyvärr.. de första jag gjorde använde jag en oth dyna men hmm den e för kort tyckte jag så jag gjorde min modell längre o bredare moooln e sååå fint imorgon ska jag ge mej på ett par baggybyxor till melker o en klänning till hans tjej hilda (lovelivas dotter) hahahaha ja dvs OM jag får lov att sy mer på semestern..guuuud va jag länngtar tills maken börja jobba igen hihi
    grannen har en oth så jag ska följa ditt tips. minns du hur mycket längre du gjorde den? ja jag är så kär i moln ska nog sy en sufflett i de oxå Jag har ju "turen" som inte har en man som vill umgås så här e de bara att beträda maskinen så fort Noa sover
  • Noiis
    Kajsan skrev 2008-08-02 23:52:58 följande:
    Noas mamma skrev 2008-08-02 23:42:02 följande: Har de öppnat igen? *Tittar ut genom fönstret* Nä, det är stängt
    mäh kolla ju deras hemsida ju dom skulle öppna 29 juli de kan inte va så att dom har stängt för kvällen hoppas hoppas
  • Noiis
    Noas mamma skrev 2008-08-02 23:56:51 följande:
    mäh kolla ju deras hemsida ju dom skulle öppna 29 juli de kan inte va så att dom har stängt för kvällen hoppas hoppas
    Pustar ut dom har ju öppet fast inte nu :-P skämms skräm mig inte så här på kvälls kvisten
  • Noiis
    Kajsan skrev 2008-08-02 23:58:09 följande:
    Noas mamma skrev 2008-08-02 23:56:51 följande: Ja kl är ju snart 24, de borde inte ha öppet då Det ser mörkt ut ivarjefall
    men hallå snacka om dålig service! en barn butik som har stängt nu lixom hallå... undra va dom tänker med
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14