• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • mammatill2härligavildar

E de nån vänlig själ som vill hjälpa en ny bugga ägare att lägga in bilder i bildtråden???
    Är plus medlem o försökte klistra in i inlägget, men bara länkarna hamnade där.

Mamma2003: Tack snälla *kram*

• Fröken Småland
    Mållgan skrev 2008-06-29 13:55:38 följande:
    E de nån vänlig själ som vill hjälpa en ny bugga ägare att lägga in bilder i bildtråden???Är plus medlem o försökte klistra in i inlägget, men bara länkarna hamnade där.
    Fixat!
  • Boomchakalaka

fröken ida skrev 2008-06-29 10:57:00 följande:

Nej jag slapp allt så totalt gick den på 4400:-. Moms betalar man ju inte om man beställer från en anna delstat än leveransadressen. Det var min sambos moster som tog med den. De bor i USA. Eftersom man får ha med sig så mycket bagage så slapp de betala något extra för barnvagnen och någon tull var det aldrig tal om. Är jätteglad
    Måste bara fråga dig som köpt från USA. Ingår det nån slags garanti? "Väldsgaranti" kanske som gör att du kan vända dig till nån i Sverige om det strular?
  • Fröken Småland
    Mållgan skrev 2008-06-29 14:02:30 följande:
    Mamma2003: Tack snälla *kram*
    Så lite så . Du skall klicka på bilden i galleriet så den blir stor och sedan högerklicka på den och kopiera. Sen klistrar du in där du vill ha den. Du har nog kopierat adressen va?
  • fröken ida
    Boomchakalaka skrev 2008-06-29 14:05:15 följande:
    fröken ida skrev 2008-06-29 10:57:00 följande: Måste bara fråga dig som köpt från USA. Ingår det nån slags garanti? "Väldsgaranti" kanske som gör att du kan vända dig till nån i Sverige om det strular?
    Ja det ska tydligen göra det men jag har hört att affärerna inte gärna hjälper en när man kommer med en importerad vagn. Vi chansade lite men får man en så billig vagn så är det värt det
    Älskade Edvin
  • fröken ida

Tala om att jag sätte i halsen när svärföräldrar skickade denna bild på min monterade bugga. Jag fattade ingenting
    Älskade Edvin
    mamma2003 skrev 2008-06-29 14:06:01 följande:
    Så lite så . Du skall klicka på bilden i galleriet så den blir stor och sedan högerklicka på den och kopiera. Sen klistrar du in där du vill ha den. Du har nog kopierat adressen va?
    Ja precis, jag hade kopierat adressen. Tack för hjälpen=)
  • Fru Indosaurie
    Boomchakalaka skrev 2008-06-29 14:05:15 följande:
    fröken ida skrev 2008-06-29 10:57:00 följande:Måste bara fråga dig som köpt från USA. Ingår det nån slags garanti? "Väldsgaranti" kanske som gör att du kan vända dig till nån i Sverige om det strular?
    jag har köpt min vagn i usa, fick ett felaktigt chassi och mailade bugaboo direkt som nu ska skicka ett nytt
    jag betalade nästan 1700 i tull och moms
    Opinions are like assholes. Everybody has one. www.nakenfis.se
  • Boomchakalaka

*678/-+

Fru Indosaurie skrev 2008-06-29 16:46:35 följande:

jag har köpt min vagn i usa, fick ett felaktigt chassi och mailade bugaboo direkt som nu ska skicka ett nytt jag betalade nästan 1700 i tull och moms
    [/citat]

fröken ida skrev 2008-06-29 14:59:05 följande:
    [citat]
    Ja det ska tydligen göra det men jag har hört att affärerna inte gärna hjälper en när man kommer med en importerad vagn. Vi chansade lite men får man en så billig vagn så är det värt det
    Tack för era svar! Skulle kanske satsa på en från USA ändå....men det är ju så tråkigt att man får vänta så länge på den.....Hmm....
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14