• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Trojka

Finns grön fleece (top) att få tag på någonstans? Jag ångrar SÅ att jag sålde mitt! Skrikandes

• rackar2

Igår hämtade vi vår fina cam. Står och glänser i matrummet... Grå bas med denimtopp!! Måste bara hitta något fint att bädda med..... Var på Barnens hus men gillade ingenting där. Någon som har förslag på var man kan hitta gulliga filtar o dyl?

• mammatill2härligavildar
    Lille Mammsen skrev 2008-06-27 15:26:29 följande:
    Inga fler som har "puckad" lutning på liggdelen?? Mitt lutar ca 2cm mer NER vid huvudändan en fotändan.....skulle ha varit mer OKEJ om det varit tvärtom!
    Kikade på min helt nya bugga o liggdelen lutar inte alls där:) Blev lite nervös för mna vill ju inte behöva byta den innan bebis ens kommit.
  • Irish

Godmorgon.

Skulle behöva lite hjälp med en sak. Var inne i butik igår och kollade cameleon  frågade vad det var för skillnad på cameleon och gecko men de kunnde ej svara.

Någon av er kanske vet vad det är för skillnad på dessa två vagnar?

• rackar2

Irish, läs i ts så finns det en bra beskrivning om skillnaderna mellan de olika bugaboo vagnarna. Kika gärna i bildtråden också så får du se bilder på de olika varianterna.

• Irish

Tack,

tror fortfarande jag kör på en cameleon

• Renstjärna

Jag tror inte detta är sant! Jag har precis fått mitt nya chassi (3:e i ordningen) från Babytrader och tror ni inte att detta också glider!!!! Jag blir så irriterad! Hur j-a svårt skall det vara att producera ett chassi som inte är fel och kontrollera det för att sedan skicka till kund???

Är det någon mer som fått ett chassi med de nya popnitarna som glider? Mitt glider vid 21-22 kg belastning.

Är det någon som haft direktkontakt med Bugaboo ang. detta och fått någon kompensation därifrån? Detta är inte Babytraders fel utan det är Bugaboos!

Lite lätt irriterad just nu !

• Kajsan
    Irish skrev 2008-06-28 10:17:33 följande:
    Godmorgon.Skulle behöva lite hjälp med en sak. Var inne i butik igår och kollade cameleon  frågade vad det var för skillnad på cameleon och gecko men de kunnde ej svara.Någon av er kanske vet vad det är för skillnad på dessa två vagnar?
    i en affär som sålde vagnarna, inte på ICA?
    Nä men allvarligt, får vem som helst sälja Bugaboo eller?
  • Stormis
    änglamamma skrev 2008-06-28 08:02:21 följande:
    artan060914: ville bara tala om att jag inte är nåååååå avudsjuk på din underbara sittdyna.( den vita med blad på) har du sytt den??sjukt snygg!!
    Vill bara glänsa och ta åt mig äran Det är mina bilder, artan bara hjälpte mig att lägga upp dem (tack). Och yes box, visst har jag slavar vid symaskinen!
  • slma

I mitt galleri finns min, numera lätt överpimpade, vagn i giraff look. Nagon som vill hjälpa mig lägga in den i bild-traden?

Nu skall jag bara övertyga 3 barn i 30 graders värme att det är KUL att aka till tygaffären! Pa mandag kommer mannen hem fran N.Y med en sommarsuffla i rött (ja, jag ville ha rosa men den var SLUT , men den kommer ju till europa nu i manaden, sa jag grater inte sa mycket). Sa nu skall jag producera lite mer solsegel och nagon sorts frotte-dyna... aterkommer när jag pysslat färdigt!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14