• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • modestyclara

Plussade i morse så nu måste jag bara hålla mig till v 12 och sedan ska här shoppas bebis-bugga-pimp-grejer Woho!

Finns det några svenska webbshoppar som säljer lodgerbunker?

Kan inte ni börja THJ?

Är det någon som sett något seriöst säkerhetstest av bugaboos babyskydd förresten? Man vill ju gärna at tnågon oberoende testat... (utan att bugaboo betalat allstå...)

• niinie

idag fick vi våran nya bugaboo cameleon.. jippiii.
    Har inte hunnit provåka den ute än,men imorn ska jag och dottern allt ut på en promenix med nya vrålåket

• Fröken Småland
    modestyclara skrev 2008-06-29 19:55:51 följande:
    Plussade i morse så nu måste jag bara hålla mig till v 12 och sedan ska här shoppas bebis-bugga-pimp-grejer Woho! Finns det några svenska webbshoppar som säljer lodgerbunker?Kan inte ni börja THJ? Är det någon som sett något seriöst säkerhetstest av bugaboos babyskydd förresten? Man vill ju gärna at tnågon oberoende testat... (utan att bugaboo betalat allstå...)
    Grattis! *avundsjuk* Nej, förresten...
    Sweetsugar skrev 2008-06-29 19:41:42 följande:
    Någon som vet om man kan köpa skip hop skötväska billigt på nätet??
    Jag vet att www.sakerochsockor.se säljer skip*hops saddle bag för 349:-.
  • Ullis B

modestyclara: ett stort grattis till plusset.Vilken roligt anledning till att få köpa nya saker. Kanske skulle fråga min gubbe och vi ska ha en till, enbart för att jag skall få shoppa. hi hi

• Fröken Småland
    Kajsan skrev 2008-06-29 19:22:45 följande:
    Jag kör nu på brun/ denim= skitsnyggtVem var det förresten som byggde frog/cam hybrid? Jag är ruskigt sugen på att prova!Och VEM var det som körde stenhårt på frog i denna tråd? Jag hade för mig att det var Mamma 2003...?Jag vill se Frog foton, frog med cam toppar!
    Jag, Jule och Asfaltsblomma kommer jag på nu på rak arm som har hybrider. Bara att kolla i mitt galleri för bilder.
  • modestyclara

Ullis B skrev 2008-06-29 20:10:03 följande:

modestyclara: ett stort grattis till plusset.Vilken roligt anledning till att få köpa nya saker. Kanske skulle fråga min gubbe och vi ska ha en till, enbart för att jag skall få shoppa. hi hi
    Ja och jag har aldrig kört bugga som bebisvagn eftersom jag inte hittade den förrän till andra barnet och det är bara 15 månader emellen mina två nuvarande så då var det ju mest syskonvagn som gällde...
  • Fru Indosaurie

vi har börjat använda våran sprillans nya cam idag döläcker!
    nu hoppas jag på en bebis som vill åka vagn den här gången.. peppar peppar

Opinions are like assholes. Everybody has one. www.nakenfis.se
  • Kajsan

Fru Indosaurie skrev 2008-06-29 20:19:20 följande:

vi har börjat använda våran sprillans nya cam idag döläcker!nu hoppas jag på en bebis som vill åka vagn den här gången.. peppar peppar
    Hey! Välkommen tebax! Vart är bäbis precis just nu? Har du ont i magen? *OT*
  • Fru Indosaurie
    Kajsan skrev 2008-06-29 20:21:14 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-29 20:19:20 följande:Hey! Välkommen tebax! Vart är bäbis precis just nu? Har du ont i magen? *OT*
    i sin döläckra vagn under en brun me&i filt med moln Räcka ut tungan
    Japp jag har ont i magen, bland annat Cool
    Opinions are like assholes. Everybody has one. www.nakenfis.se
  • ohlssons

Hej! Undrar om ni Bugaboo-kunniga har någon aning om Bugaboo tänkt göra någon syskonvagn nångång? Vore ju bara BÄST! Vill inte ha nån annan vagn än Bugaboo, även fast vi har två barn! Från vilken ålder brukar ståbräda funka annars?
    /Maja

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14