• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Preggie
    leson76 skrev 2008-06-29 20:52:44 följande:
    några fler tillbehör som ingår? köpt i sverige?
    Köpt i Sverige, det som ingår är ligg-sittdel, stödbåge, myggnät, regnskydd, instruktionsdvd, pump och tryckmätare till hjulen. Bastyg i mörkgrått till liggdel-sittdel-varukorg. Topptyg i brun canvas + ett extra liggdelslock i rosa fleece som aldrig är använt.
    Det bruna topptyget är nyligen inköpt.
  • steffo trish
    Weklund skrev 2008-06-29 20:53:48 följande:
    Läste i Phil & ted tråden nyss att nån skrev att bugaboo skulle komma med en syskonvagn till hösten. Nån som et om de stämmer elle rom de bara var snack!?
    SKÄMTAR DU!?
    Haha jag har undrat så många gånger om de tänker komma med någon syskonvagn och i höst kommer Ems lillebror Självklart skulle jag helst av allt vilja ha en dubbelbugga då!
    Fast frågan e vad de kommer kosta.... Jaja, vore iaf kul om de kom ut med en - undrar hur den skulle se ut!
  • Isanna

Jag är lite i shoppartagen, så vilka webbutiker har JujuBe? Helst flera butiker, vill hitta den perfekta färgen.

• steffo trish

Är det någon här inne som vet om man kan köpa reservdelar till Skip*Hop någonstans? Vår axelrem e spårlöst försvunnen och det är lite irritrande att alltid behöva ta den i handen om man ska bära på den!

• Weklund
    steffo trish skrev 2008-06-29 21:11:34 följande:
    SKÄMTAR DU!?Haha jag har undrat så många gånger om de tänker komma med någon syskonvagn och i höst kommer Ems lillebror Självklart skulle jag helst av allt vilja ha en dubbelbugga då!Fast frågan e vad de kommer kosta.... Jaja, vore iaf kul om de kom ut med en - undrar hur den skulle se ut!
    ja vi är lite i samma sits, lillebror kommer i aug o skulle ju självfallet öxå vilja ha en bugga soms syskonvagn.. men ja vet inte, vågar inte hoppas direkt! haha mn de tåls o spånas på juh!
  • Ms Kanga
    Isanna skrev 2008-06-29 21:11:48 följande:
    Jag är lite i shoppartagen, så vilka webbutiker har JujuBe? Helst flera butiker, vill hitta den perfekta färgen.
    www.mylittlestar.se har alla. De har dessutom rea på utvalda delar av sortimentet och som återkommande kund kan man få ännu mer rabatt.
  • Noiis
    modestyclara skrev 2008-06-29 19:55:51 följande:
    Plussade i morse så nu måste jag bara hålla mig till v 12 och sedan ska här shoppas bebis-bugga-pimp-grejer Woho! Finns det några svenska webbshoppar som säljer lodgerbunker?Kan inte ni börja THJ? Är det någon som sett något seriöst säkerhetstest av bugaboos babyskydd förresten? Man vill ju gärna at tnågon oberoende testat... (utan att bugaboo betalat allstå...)
    Grattis grattis :D
  • Kajsan
    Läste i Phil & ted tråden nyss att nån skrev att bugaboo skulle komma med en syskonvagn till hösten. Nån som et om de stämmer elle rom de bara var snack!?
    Är det sant så köper jag en OSEDD *Googlar*
  • Kajsan
    Är det sant så köper jag en OSEDD *Googlar*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14