• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • stjärnljus

Jag har köpt en Bee och var överlycklig över den nya vagnen. Men min tjej på sex månader är inte lika lycklig. Hon har varit så kinkig i vagnen sedan vi bytte. Tror ni det kan vara så att hon saknar den gamla?

Ni som har Bee, tycker inte ni att selen är lite konstig? Jag irriterar mig på den. En annan sak som irriterar mig är att skötväskan hänger i vägen liksom. (jag har en skip hop dash delux) Jag kör vagnen med sitsen mot mig, det hade ju inte varit det problemet om jag haft sitsen åt andra hållet.

• Stormis

Vad är rimligt pris att få för en grå varukorg och sittbas? Tänkte om man vill sälja för att köpa ny snygg denim...

*obs ingen annons*

• Sweetsugar
    Kajsan skrev 2008-06-29 19:52:34 följande:
    kiwikid är billigast!
    Vad är adressen?
  • AsfaltsBlomma

GRATTIS!! Va kul! Längtar också efter att få köra buggan som liggvagn men här lyser plusset med sin frånvaro varje månad.

Kajsan: Jag har en frog med cam klädsel men är dock dålig på att lägga upp bilder på den.

modestyclara skrev 2008-06-29 19:55:51 följande:
    Plussade i morse så nu måste jag bara hålla mig till v 12 och sedan ska här shoppas bebis-bugga-pimp-grejer Woho! Finns det några svenska webbshoppar som säljer lodgerbunker?Kan inte ni börja THJ? Är det någon som sett något seriöst säkerhetstest av bugaboos babyskydd förresten? Man vill ju gärna at tnågon oberoende testat... (utan att bugaboo betalat allstå...)
  • Preggie

Jag har fått ett erbjudande om att köpa en jättefin Bugga från 2006 med alldeles nytt topptyg på för 5.500kr. Är det ett ok pris skulle ni säga?

• leson76
    ohlssons skrev 2008-06-29 20:25:24 följande:
    Hej! Undrar om ni Bugaboo-kunniga har någon aning om Bugaboo tänkt göra någon syskonvagn nångång? Vore ju bara BÄST! Vill inte ha nån annan vagn än Bugaboo, även fast vi har två barn! Från vilken ålder brukar ståbräda funka annars?/Maja
    Vi har använt ståbräda sedan lillan kom och då var storebror 2,5 år.
  • Sweetsugar

Någon som har röd klädsel till buggan och en röd skip hop dash delux skötväska. Undrar om färgerna stämmer någolunda med varandra!

• modestyclara
    AsfaltsBlomma skrev 2008-06-29 20:38:16 följande:
    GRATTIS!! Va kul! Längtar också efter att få köra buggan som liggvagn men här lyser plusset med sin frånvaro varje månad. Kajsan: Jag har en frog med cam klädsel men är dock dålig på att lägga upp bilder på den.
    Åh tufft... är jobbigt att behöva vänta en månad till varje gång...
  • leson76
    Preggie skrev 2008-06-29 20:44:33 följande:
    Jag har fått ett erbjudande om att köpa en jättefin Bugga från 2006 med alldeles nytt topptyg på för 5.500kr. Är det ett ok pris skulle ni säga?
    några fler tillbehör som ingår? köpt i sverige?
  • Weklund

Läste i Phil & ted tråden nyss att nån skrev att bugaboo skulle komma med en syskonvagn till hösten. Nån som et om de stämmer elle rom de bara var snack!?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14