• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Noiis
    loveliva skrev 2008-06-28 22:54:49 följande:
    JAg har grå bas
    Jätte fin :D Jag är sååå kär i den rosa färgen, stod och suktade efter den inne på sprall här om dagen... men vet inte om de passar min son så bra ;)
    Chaplin skrev 2008-06-28 23:04:35 följande:
    Jag har grå bas, med orange canvastop. Har ingen bild nu, men kan försöka komma ihåg att fixa till imorgon.Noas mamma skrev 2008-06-28 22:25:21 följande:
    :D ropa till när du lagt in bild :)

ängeln83, Jag är inte inbjuden hos dig :( Men jag är säker på att din är jätte fin!
  • molly 81

Hej alla!

Var hemma i helgen(eller i staden där jag är född och uppvuxen i!)

Blev RETAD för min bugga. Av mamma, hennes kusin och min mormor. Kommentarerna som kom: Liknar ju en dockvagn, varför tog du inte din gamla i källaren(Det roliga är att min dockvagn är av märket Emmaljunga, det var ju en Emmaljunga som rök till förmån för buggan!), Den är ju rätt fin, men nej, jag skulle inte välja en sådan, oj vad lätt, men den är ju nog inte så säker, inte som en Emmaljunga och sist "den passar ju dig"

Man tackar! De höll på att smälla av när sambon med lite öl i kroppen berättar om lattehållarent"tur inte Emma dricker latte, då behöver hon inte en sådan". Eller om loggan på pumpen i servicekitet.

JAG ÄLSKAR MIN BUGGA!

Emma

• ängeln83
    Noas mamma skrev 2008-06-29 17:24:32 följande:
    :D ropa till när du lagt in bild :)ängeln83, Jag är inte inbjuden hos dig :( Men jag är säker på att din är jätte fin!
    Jag lägger in dej i min adressbok så kan du kika
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • Teresia78

*beslutsångest* Mörkgrå bas och jeans-topptyg eller en hel vagn i jeanstyg?  Hjälp!!

Leo mammas prins!
  • leson76
    Teresia78 skrev 2008-06-29 18:47:21 följande:
    *beslutsångest* Mörkgrå bas och jeans-topptyg eller en hel vagn i jeanstyg?  Hjälp!!
    a

Om jag skulle köpa vagn idag skulle jag ta denimbas och röd topp
  • Kajsan

Sorgestund här hemma, nu har jag lagt ut Been till försäljning.
    Jag kan inte ha den kvar, den används ju aldrig.
    Om jag saknar den för mycket så köper jag en ny när bäbis blir äldre

• bakabakalitenkaka
    Teresia78 skrev 2008-06-29 18:47:21 följande:
    Hihi Jag tycker grå+jeans är snyggt, bara jeans blir liksom för mycket jeans för min del.
    ღ Colin 2007.12.21ღ www.nogg.se/mammamu78
  • Kajsan

Jag kör nu på brun/ denim= skitsnyggt

Vem var det förresten som byggde frog/cam hybrid? Jag är ruskigt sugen på att prova!
    Och VEM var det som körde stenhårt på frog i denna tråd? Jag hade för mig att det var Mamma 2003...?Jag vill se Frog foton, frog med cam toppar!

• Sweetsugar

Jag har tänkt köpa våran bugga från babytrader, är det exakt samma som att köpa från sverige? Ingår det garanti? Är mkt pengar att spara!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14