• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • jule
    Kajsan skrev 2008-06-29 19:22:45 följande:
    Jag kör nu på brun/ denim= skitsnyggtVem var det förresten som byggde frog/cam hybrid? Jag är ruskigt sugen på att prova!Och VEM var det som körde stenhårt på frog i denna tråd? Jag hade för mig att det var Mamma 2003...?Jag vill se Frog foton, frog med cam toppar!
    kika i mitt galleri har frog men m camklädsel både bas å top
  • Fröken Småland
    Trojka skrev 2008-06-29 22:11:25 följande:
    Vad kan det tänkas kosta att skicka en sittdelsbas med posten?
    Jag gissar att den väger under två kilo och kostar därmed 140:- med spårbart paket. Under fem kilo kostar det 160:- tror jag (ny taxa). För ett brev under två kilo vill Posten ha 77:- och tyngre brev får man inte skicka, då blir det automatiskt paket. Hängde du med?
  • Lille Mammsen
    Svar på #2429
    modestyclara skrev 2008-06-29 19:55:51 följande:
    Plussade i morse så nu måste jag bara hålla mig till v 12 och sedan ska här shoppas bebis-bugga-pimp-grejer Woho! Finns det några svenska webbshoppar som säljer lodgerbunker?Kan inte ni börja THJ? Är det någon som sett något seriöst säkerhetstest av bugaboos babyskydd förresten? Man vill ju gärna at tnågon oberoende testat... (utan att bugaboo betalat allstå...)
    GRATTIS!!! Kanske skulle behållt villan *asg*
  • mallan brallan

Trojka / mamma2003: Men hur mycket väger en sittdelsbas? Har du någon hushållsvåg Trojka? Isåfall skulle vi kunna lösa dilemmat rätt snart.
    Jag tror nämligen inte att en sittdelsbas väger mer än... max ett kilo!

• thj
    mallan brallan skrev 2008-06-29 22:44:05 följande:
    Trojka / mamma2003: Men hur mycket väger en sittdelsbas? Har du någon hushållsvåg Trojka? Isåfall skulle vi kunna lösa dilemmat rätt snart. Jag tror nämligen inte att en sittdelsbas väger mer än... max ett kilo!
    Tror att det kostar 140:- att skicka sittdelsbas +varukorg om det kan vara ngn hjälp
  • Fröken Småland
    mallan brallan skrev 2008-06-29 22:44:05 följande:
    Trojka / mamma2003: Men hur mycket väger en sittdelsbas? Har du någon hushållsvåg Trojka? Isåfall skulle vi kunna lösa dilemmat rätt snart. Jag tror nämligen inte att en sittdelsbas väger mer än... max ett kilo!
    Nja, det undrar jag, du skall lägga till emballage också... Skall vi slå vad? Hemma hos oss får den som förlorar vadet springa naken runt huset nästföljande lördag kl 11... Vad skall vi slå vad om tycker du?
  • Noiis

*morrar lite sött* Sitter och kollar på mothercare i England. Syrran undra om de va nåt jag ville ha eller om jag skulle vänta tills dess att jag själv åker över. Upptäcker att en cam ligger på 6700 ny Fundersam att jag inte kollade upp de innan! De tråkiga e bara att tillbehören kostar samma som här så inte ens de kunde jag trösta mig med... men men De går ju bra att vara efter klok

• Fröken Småland
    thj skrev 2008-06-29 22:48:56 följande:
    Tror att det kostar 140:- att skicka sittdelsbas +varukorg om det kan vara ngn hjälp
    Hej vännen! Skall du vara med på vadslagning?
  • Fröken Småland
    Noas mamma skrev 2008-06-29 22:52:39 följande:
    *morrar lite sött* Sitter och kollar på mothercare i England. Syrran undra om de va nåt jag ville ha eller om jag skulle vänta tills dess att jag själv åker över. Upptäcker att en cam ligger på 6700 ny  att jag inte kollade upp de innan! De tråkiga e bara att tillbehören kostar samma som här så inte ens de kunde jag trösta mig med... men men De går ju bra att vara efter klok
    Va? Du har inte råkat räkna fel då, räknat med euro istället för pund t ex?
  • mallan brallan

Du det här ska jag gå till botten med! Jag slår vad om att portot går på MINDRE än 77 spänn. Förlorar jag springer jag på lördag. Förlorar du springer du!
    MED sittdelsbasen på huvvet!

mamma2003 skrev 2008-06-29 22:50:52 följande:
    Nja, det undrar jag, du skall lägga till emballage också... Skall vi slå vad? Hemma hos oss får den som förlorar vadet springa naken runt huset nästföljande lördag kl 11... Vad skall vi slå vad om tycker du?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14