• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Noiis
    modestyclara skrev 2008-06-29 21:38:15 följande:
    Noas mamma skrev 2008-06-29 21:21:38 följande: Tack.. håller på att leta MVC nu... måste ju boka inskrivning snart ... och bilbarnstol som passar buggan måste man ju ha...
    Då puffar jag för en besafe iZi sleep. Jag är sååå nöjd med min. Men jag skulle nog ha valt en bugaboo (bara för att matcha Flört) om jag hade läst några säkerhets tester på dom. Men det lär ju komma snart!
  • Noiis
    mamma2003 skrev 2008-06-29 22:56:43 följande:
    Va? Du har inte råkat räkna fel då, räknat med euro istället för pund t ex?
    Näpp tyvärr inte 554 pund komplett = 6751 sek
  • Fröken Småland
    mallan brallan skrev 2008-06-29 22:59:43 följande:
    Du det här ska jag gå till botten med! Jag slår vad om att portot går på MINDRE än 77 spänn. Förlorar jag springer jag på lördag. Förlorar du springer du! MED sittdelsbasen på huvvet!
    Skall bara fixa webkamera på Tyresö innan dess *kaxig*
    Noas mamma skrev 2008-06-29 22:52:39 följande:
    *morrar lite sött* Sitter och kollar på mothercare i England. Syrran undra om de va nåt jag ville ha eller om jag skulle vänta tills dess att jag själv åker över. Upptäcker att en cam ligger på 6700 ny  att jag inte kollade upp de innan! De tråkiga e bara att tillbehören kostar samma som här så inte ens de kunde jag trösta mig med... men men De går ju bra att vara efter klok
    Kunde inte riktigt släppa det så jag gick in och kollade på hemsidan. Deras Cameleon säljs utan topptyg så då tillkommer ju en tusing till. Kan det vara till någon tröst?
  • Noiis

Sorry man får tydligen betala 75 pund för top tyget med! så då blir de 914 kr till (stod i de fin stilta Flört)

• thj

Om man lägger ihop sittdelsbasen och sen en papp och sedan brunpapper runt.
    så om man har riktigt med tur så går den på 77:-
    Men osäkert då den ej får vara längre än 60cm om den ska skickas som brev.
    Då har vikten ingen betydelse

vill inta springa naken,har jobbigt att springa med kläder på så jag hoppar vadet

kramizz

• Noiis
    mamma2003 skrev 2008-06-29 23:04:14 följande:
    Kunde inte riktigt släppa det så jag gick in och kollade på hemsidan. Deras Cameleon säljs utan topptyg så då tillkommer ju en tusing till. Kan det vara till någon tröst?
    Japp nu kan jag sova gott Skrattande
  • Fröken Småland
    thj skrev 2008-06-29 23:07:04 följande:
    Om man lägger ihop sittdelsbasen och sen en papp och sedan brunpapper runt.så om man har riktigt med tur så går den på 77:-Men osäkert då den ej får vara längre än 60cm om den ska skickas som brev.Då har vikten ingen betydelsevill inta springa naken,har jobbigt att springa med kläder påså jag hoppar vadetkramizz
    *puss på dig*
  • mammatill2härligavildar
    jippy skrev 2008-06-29 22:13:58 följande:
    Mållgan: vad snygg bugga du har! Är det grå bas?
    Åh va glad jag blir nu! Tack tack! Japp, det är grå bas. Många tycker ju det är tråkigt men jag o sambon är sååå nöjda. Om bara bebben kom snart så vi fick köra den på andra ställen än hemma i hallen=)
  • NovJenny

Ska nog köpa nya färger till buggan. Men VAD ska jag ha för färg på basen.
    Hade tänkt brun men kom fram till att jag redan har en mörk basfärg, grå.
    Så då blev det lite svårt...

Kanske sandbas men hade ju tänkt sandtopp.

Vad hade ni köpt, vill ha ljusa frger då jag har grå/svart nu.
    Sedan tnkte jag köpa en dyna också...

• Trojka

Här fick man lite olika bud ang frakten. Ingen som faktiskt skickat ett och råkar veta exakt?
    Något vad tänker jag då _inte_ va med på, springa nakna får ni pyssla med själva!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14