• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • SStina

Preggie...vagnen som finns ute på Blocket nere i Malmö då för 4500kr....visserligen sand istället för brun...den låter ju kanonbra tycker jag.....

Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • Lille Mammsen
    Lokatt skrev 2008-06-30 08:34:15 följande:
    hej, tittar in i denna tråden, igår köpte jag en sandfärgad bugaboo frog. och mamma2003 var med i spelet och tipsade och övertalade Nu tittar jag runt på lite pimping färger och tillbehör, inser snabbt att detta kan man absolut bli fast i!
    Den där billiga på blocket? Den såg fin ut iallafall!
  • Lille Mammsen

Undar vart jag skall sätta mugghållaren på chassit dvs har en GECKO (som jag hatar just nu...pga problem me liggdelen) har ju satt fast mina bugaboo bagclips i ändarna på gummit på handtaget! kan ej testa själv just nu....men kan man fästa på själva chassit????

• mammatill2härligavildar

När jag läste mammasens fråga kom jag på att jag oxå funderar på en sak. Vart ska man sätta mugghållaren??? Har köpt en sån till vår cameleon men inte satt dit den ännu. Ska den sitta i skumdelen på handtaget eller i metallen, om ni fattar hur jag menar=)

• Kajsan
    Mållgan skrev 2008-06-30 12:23:10 följande:
    När jag läste mammasens fråga kom jag på att jag oxå funderar på en sak. Vart ska man sätta mugghållaren??? Har köpt en sån till vår cameleon men inte satt dit den ännu. Ska den sitta i skumdelen på handtaget eller i metallen, om ni fattar hur jag menar=)
    i "metallen".
  • mammatill2härligavildar
    Kajsan skrev 2008-06-30 12:26:17 följande:
    i "metallen".
    TACK!!!
  • Myris83

Jag är Arg!!!!!!!!!!!!!!! Min en månad gamla Bugga har nu fått sånt där fel på handtaget som alla pratar om..grrr..
    Vågar ju inte köra den nu.. Har mailat babytrader och får se vad dom säger..skrev faktiskt att jag ville ha pengarna tillbaka och lämna vagnen. Får säkert inte det men jag blir så arg när vagnen ändå är så dyr så tycker man ju att den ska håll mer är en månad!! Hur gjorde dom för er andra som har haft samma problem??

• Muppsan
    Är det någon som har klämt och känt på Bugaboos egna babyskydd?
    - Jag är lite småsugen på att köpa ett sådant till bebisen men har ingen butik i närheten som säljer det (eller några andra Bugaboo-prylar överhuvudtaget).

Tror ni att det är ett bra köp, eller ska man satsa på något annat babyskydd? Till sonen hade vi en AktaGraco och en sådan köper vi inte igen i alla fall!
  • Stormis

Ang priser på Blocket så har jag kollat runt ganska aktivt under ca 2 v och 5500 kr för en 2 år gammal vagn med nya topptyger verkar ganska överkomligt (även om jag coskå tycker att ca 5000 är mer rimligt). Många är stenhårda och vill ha över 6000 kr. Och visst de annonserna försvinner så visst finns det folk som betlar så mycket. Min erfarenhet under den här tiden är att man just nu får en Cam för ca 5500 kr eller ca 6000 kr med något typ av tillbehör, tex väska, åkpåse eller vinterhjul. Själv lyckades jag slå till på den i Malmö för 4500 kr . Brukar tycka att det är praxis att pruta på Blocket, men där gjorde jag inte det. Tycker att det är ett helt ok pris och bra affär både för mig och säljaren.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14