• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • änglamamma

stormis:
    ja du får ta äran istället då!!
    den i sjukt snygg i alla fall *L*... snyggt jobbat!!
    *avis* ...

• Tullemi

Jag ska hämta min Bee på onsdag och min man vill absolut ha en mugghållare på. Jag i min tur har just köpt JuJube´s Beconnected clips för skötväska (som inte är köpt än). Kommer dessa (clips och hållare) att slåss om samma utrymme på handtaget?? Jag KAN vänta till onsdag och checka själv, men vull plötsligt veta nu

• Ms Kanga

En fråga lite OT, vad har ni för resevagnar?
    Jag ska köpa en paraplysulky men har inte lust att lägga 5000 på den, det räcker med 1000-1500 eftersom den bara kommer användas ett par gånger per år när vi flyger. Jag vill inte ta med Camen pga av skaderisken och så brukar man ofta få ta med paraplyvagnar till gaten utomlands.
    Jag har tittat på Chicco Liteway på nätet, nån som har den? Den säljs inte i någon affär här i trakten så jag kan inte se den IRL. http://www.toddler.se/index.php?object_id=article&action=view&params%5Barticle_id%5D=1594&Stl=Fuego+-+R%F6d. Tyvärr är man ju ganska kräsen/bortskämd som bugga-förare så det är inte lätt att hitta nåt som tål att jämföras

• Lille Mammsen
    Ms Ms Kanga skrev 2008-06-30 14:20:30 följande:
    En fråga lite OT, vad har ni för resevagnar? Jag ska köpa en paraplysulky men har inte lust att lägga 5000 på den, det räcker med 1000-1500 eftersom den bara kommer användas ett par gånger per år när vi flyger. Jag vill inte ta med Camen pga av skaderisken och så brukar man ofta få ta med paraplyvagnar till gaten utomlands. Jag har tittat på Chicco Liteway på nätet, nån som har den? Den säljs inte i någon affär här i trakten så jag kan inte se den IRL. www.toddler.se/index.php&ac.... Tyvärr är man ju ganska kräsen/bortskämd som bugga-förare så det är inte lätt att hitta nåt som tål att jämföras
    Har en Inglesina max...fast den har några år på nacken...men ojj så SUPER!! Men många butiker har väl lite special priser på tex paraplyvagnar nu!? Jag skulle ALDRIg resa me min Bugga eller UJ....pga skaderisken! Resebagar e bra men ej 100% säkra iallafall!!!!
  • Fröken Småland
    Ms Ms Kanga skrev 2008-06-30 14:20:30 följande:
    En fråga lite OT, vad har ni för resevagnar? Jag ska köpa en paraplysulky men har inte lust att lägga 5000 på den, det räcker med 1000-1500 eftersom den bara kommer användas ett par gånger per år när vi flyger. Jag vill inte ta med Camen pga av skaderisken och så brukar man ofta få ta med paraplyvagnar till gaten utomlands. Jag har tittat på Chicco Liteway på nätet, nån som har den? Den säljs inte i någon affär här i trakten så jag kan inte se den IRL. www.toddler.se/index.php&ac.... Tyvärr är man ju ganska kräsen/bortskämd som bugga-förare så det är inte lätt att hitta nåt som tål att jämföras
    MacLaren håller hög kvalitet.
  • Lille Mammsen
    mamma2003 skrev 2008-06-30 15:38:54 följande:
    MacLaren håller hög kvalitet.
    Bra kvalite men känns (tycker jag) inte så ombonad...fast jag e då lite "kär" Inglesina & PegPerego från Italien!! :-d
  • molly 81

Såg att det var länkat till toddler!

Där är jag ofta, ligger rätt nära där jag bor;) De är så goa där. Fick en privat visning av Bee på 15 minuter, mitt under rusningstid! De är riktigt bra på Bugga-sortimentet, kan hela historien och så!

Så har ni vägarna förbi Kristianstad så kika in där!

• Nicke Nyfiken
    Tullemi skrev 2008-06-30 13:41:07 följande:
    Jag ska hämta min Bee på onsdag och min man vill absolut ha en mugghållare på. Jag i min tur har just köpt JuJube´s Beconnected clips för skötväska (som inte är köpt än). Kommer dessa (clips och hållare) att slåss om samma utrymme på handtaget?? Jag KAN vänta till onsdag och checka själv, men vull plötsligt veta nu
    Jag köpte mugghållare till min Bee idag och det fins olika fästen som gör att antingen kan fästa den på den "rörliga" handtagsdelen eller den "fasta" delen under handtaget så du borde hitta plats för både väska och hållare.
  • Preggie

Tjooohooooo! Nu har jag min fina vagn! Jag gick ut hårt med 4700 och vi landade på 5000, känns helt ok och den är superduperfin! Måste bara göra rent den lite, säljaren hade katt och jag är allergisk. Ni som tvättar era klädslar, funkar det i 40 grader eller är det 30 som gäller?

Tackar för allt pepp!

• Ms Kanga
    Preggie skrev 2008-06-30 16:44:50 följande:
    Tjooohooooo! Nu har jag min fina vagn! Jag gick ut hårt med 4700 och vi landade på 5000, känns helt ok och den är superduperfin! Måste bara göra rent den lite, säljaren hade katt och jag är allergisk. Ni som tvättar era klädslar, funkar det i 40 grader eller är det 30 som gäller?Tackar för allt pepp!
    Grattis, det ska vara 30 grader och utan sköljmedel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14