• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • SStina

Den är abslut okej för tex inredning hemma textilier...jag syr väldigt mycket och tycker den är perfekt för dom pengarna.....men jag kan inte sy kläder med den.....den fixar inte bra knapphål....och klarar inte av att fålla jeans som då fållas i två lager.....det roliga är att jag var tvungen att köpa IKEAS bra för att min mera avanserade symaskin gått sönder och jag fick inte köpa någon ny(jag fyller snart och har sett kartongen med presenten)Fundersam
    Så köpte jag IKEAS...och är supernöjd....ändå...

Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • tlillan

*vinkar*

har just beställt min bugga nu, en cameleon. Väntar nu spänt på att få hem den nu. :)

Så jag kommer nog börja hänga här i denna tråden med... :)

• modestyclara
    Lille Mammsen skrev 2008-06-29 22:42:30 följande:
    Svar på #2429
    GRATTIS!!! Kanske skulle behållt villan *asg*
    Nä ;-P vi har planer på att dela av ett 16 kvm stort sovrum till två sovrum i lgh och sedan flytta till något större när barnen blir tonåringar kanske...
  • modestyclara

Noas mamma skrev 2008-06-29 23:00:20 följande:

Då puffar jag för en besafe iZi sleep. Jag är sååå nöjd med min. Men jag skulle nog ha valt en bugaboo (bara för att matcha ) om jag hade läst några säkerhets tester på dom. Men det lär ju komma snart!
    Jo de är ju bra men rätt stoora väl? vi ska ju sitta tre i baksätet på en saab 9-3 med två bilstolar så jag tror det blir ett litet babyskydd...
  • Trojka

Jag meeed vill ju sy en fin dyna, har symaskin men ingen mall att gå efter. Vart kan man hitta sånt?

• modestyclara
    Hepa skrev 2008-06-30 09:34:40 följande:
    Hej hej, kikar in här för att få lite smakråd. Jag har redan börjat fundera på hur jag ska bädda i Bugaboo Cameleon i vinter. Det är första gången jag kommer att använda sittdelen då.Jag har en grå/svart Bugga och funderar på att ha vitt fårskinn och offwhite Bugaboo åkpåse. Men är det tråkigt tycker ni att ha Bugaboos egna åkpåse? Vilka åkpåsar passar annars i Buggan?
    till bebis skulle jag köpa en lodger bunker
  • modestyclara
    Ms Ms Kanga skrev 2008-06-30 14:20:30 följande:
    En fråga lite OT, vad har ni för resevagnar? Jag ska köpa en paraplysulky men har inte lust att lägga 5000 på den, det räcker med 1000-1500 eftersom den bara kommer användas ett par gånger per år när vi flyger. Jag vill inte ta med Camen pga av skaderisken och så brukar man ofta få ta med paraplyvagnar till gaten utomlands. Jag har tittat på Chicco Liteway på nätet, nån som har den? Den säljs inte i någon affär här i trakten så jag kan inte se den IRL. www.toddler.se/index.php&ac.... Tyvärr är man ju ganska kräsen/bortskämd som bugga-förare så det är inte lätt att hitta nåt som tål att jämföras
    mclaren!
  • ami

Ang åkpåse så har 7am enfant en modell (B212e) som passar 0-4 år. Man ändrar den, minsta stl passar i en liten liggvagn. På deras hemsida sitter den på en bugaboo. Hoppas o tror den är bra för en sån har jag beställt.

Ang resevagn: Har en nyligen inköpt maclaren techno xt som jag är mkt nöjd med.

• modestyclara
    tlillan skrev 2008-06-30 21:19:19 följande:
    *vinkar*har just beställt min bugga nu, en cameleon. Väntar nu spänt på att få hem den nu. :)Så jag kommer nog börja hänga här i denna tråden med... :)
    Vad blev det för färger?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14