• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    Kaffemums skrev 2008-07-03 08:32:07 följande:
    Hallå ni Bugaboo-experter! Vet ni om det finns en sån där fullt fällbar sufflett till Cameleon (alltså precis en sån som Bee har)?Sen undrar jag vad den där störtbågen har för funktion egentligen. Kan nån kunnig förklara det?
    Förstår inte riktigt hur du menarFundersam men sufletten är fullt fällbar på camen.
  • SStina

Men hallå... Sara1981.....nu blir jag extremt avundsjuk på din dyna....jisses vad snyyyyyggCool

Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • fröken ida
    SStina skrev 2008-07-03 10:18:33 följande:
    Men hallå... Sara1981.....nu blir jag extremt avundsjuk på din dyna....jisses vad snyyyyygg
    Ja den var riktigt snygg...
    Älskade Edvin
  • oOrosamarängerOo
    SStina skrev 2008-07-03 10:18:33 följande:
    Men hallå... Sara1981.....nu blir jag extremt avundsjuk på din dyna....jisses vad snyyyyygg
    Åhh, den va ju jätteläcker...psykadeliskt snygg!
  • Kaffemums
    SooJuicy skrev 2008-07-03 10:05:29 följande:
    Förstår inte riktigt hur du menar men sufletten är fullt fällbar på camen.
    Jo alltså, på Been så kan man fälla suffletten upp och ända ner så att den helt täcker bebben där i. Den täcker både bakåt och framåt med andra ord.

På de camar som jag sett så verkar det som att suffletten bara går att fälla upp så att den täcker bakåt. Framåt är det helt öppet.

Öh, var det nån som fattade det där...
  • Fröken Småland
    Kaffemums skrev 2008-07-03 11:11:41 följande:
    Jo alltså, på Been så kan man fälla suffletten upp och ända ner så att den helt täcker bebben där i. Den täcker både bakåt och framåt med andra ord. På de camar som jag sett så verkar det som att suffletten bara går att fälla upp så att den täcker bakåt. Framåt är det helt öppet.Öh, var det nån som fattade det där...
    Ja, du menar att Bees sufflett går längre ner. Såna finns inte till Cameleon utan de har sin modell och Bee har sin modell.
  • Diana och Thea

Just hemkommen från Kroatien med familjen. Bee funkar som en dröm på semestern vill jag bara berätta. Perfekt, lätt och smidig men ändå med fullt liggläge och rejäl suflett. Vi är så nöjda!!!

• oOrosamarängerOo
    Kaffemums skrev 2008-07-03 11:11:41 följande:
    Jo alltså, på Been så kan man fälla suffletten upp och ända ner så att den helt täcker bebben där i. Den täcker både bakåt och framåt med andra ord. På de camar som jag sett så verkar det som att suffletten bara går att fälla upp så att den täcker bakåt. Framåt är det helt öppet.Öh, var det nån som fattade det där...
    Camen täcker på sidorna med fast, cameleonen  täcker sufletten halva överkroppen¨, medans bee täcker hela så att säga. Pe en bebis i liggdelen så täcker det halva liggdelen, så nästintill heltäckt.
  • Saaaraa

Hej i bugaboo-ägare.
    Tänkte bara fråga en liten fråga.. Tänkt köpa en Cameleon men Geckon är ju nästan likadan, finns ju lite skillnader men det enda jag saknar på den är "bågen" som man kan ha framför bebisen när h*n sitter, som barnet kan hålla händerna på. Kan man inte köpa till det på något sätt till Geckon?

• Senap
    Saaaraa skrev 2008-07-03 11:59:00 följande:
    Hej i bugaboo-ägare.Tänkte bara fråga en liten fråga.. Tänkt köpa en Cameleon men Geckon är ju nästan likadan, finns ju lite skillnader men det enda jag saknar på den är "bågen" som man kan ha framför bebisen när h*n sitter, som barnet kan hålla händerna på. Kan man inte köpa till det på något sätt till Geckon?
    Nej, det finns inget att fästa bågen i på ramen.
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14