• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Nicke Nyfiken

Köpte en mugghållare till min Bee häromdagen och det skall vara samma. Det följde med 4 olika fästen varav två var till Been beroende på vart man ville fästa den.

• ami

Nicke Nyfiken skrev 2008-07-04 15:36:11 följande:

Köpte en mugghållare till min Bee häromdagen och det skall vara samma. Det följde med 4 olika fästen varav två var till Been beroende på vart man ville fästa den.
    Typiskt då
  • Stormis
    SooJuicy skrev 2008-07-04 12:47:02 följande:
    Jo, det kan man. Tar bort plattan måste man göra, tror det är 30 tvätt. Kanske nån annan kan lämna närmare tvättrådsbeskrivning?? Ska tvätta min sittdelsklädsel oxå när jag byter från liggdel snart.
    Sittplattan går ju att ta bort, men skenorna i ryggen? Jag har vänt och vridit, men hittade inga hål att få ut dem ur och jag tycker nog att de var för långa för att stoppa in i iaf min maskin. Så jag handtvättade sittbasen. Så mycket för att alla delar är tvättbara i maskin... litet mutter...
  • oOrosamarängerOo
    Stormis skrev 2008-07-04 16:36:03 följande:
    Sittplattan går ju att ta bort, men skenorna i ryggen? Jag har vänt och vridit, men hittade inga hål att få ut dem ur och jag tycker nog att de var för långa för att stoppa in i iaf min maskin. Så jag handtvättade sittbasen. Så mycket för att alla delar är tvättbara i maskin... litet mutter...
    Nä, skenorna verkar ju inte gå att få bort. Det sitter ju tvättrådslapp dar plattan och skumgummit sitter och står 30grader, är dock urdålig på vad de olika symbolerna betyder men om nån annan kan kolla och vet? Jag får in den i min maskin iallafall.
  • oOrosamarängerOo

Fyrkant med rund ring i och ett kryss, vad betyder det?

• oOrosamarängerOo

Ok, nu vet jag. Den får inte tumlas men tvättas i fylld maskin på 30

• Stormis
    SooJuicy skrev 2008-07-04 16:43:51 följande:
    Nä, skenorna verkar ju inte gå att få bort. Det sitter ju tvättrådslapp dar plattan och skumgummit sitter och står 30grader, är dock urdålig på vad de olika symbolerna betyder men om nån annan kan kolla och vet? Jag får in den i min maskin iallafall.
    Ge mig din tvättmaskin!
  • thj
    Stormis skrev 2008-07-04 16:36:03 följande:
    Har du en gecko?
    Lägg den i ett örngott och tvätta på 30grader lite tvättmedel inget sköljmedel.

Kram
  • Stormis
    thj skrev 2008-07-04 16:55:15 följande:
    Har du en gecko?Lägg den i ett örngott och tvätta på 30grader lite tvättmedel inget sköljmedel.Kram
    Nej en Cam. Tyckte att skenorna kändes alldeles för stora för att lägga i maskinen. Visst går det, men det kändes inte helt bra. Sen står det ju också att man skall ta ut allt innan man tvättar så då vågade jag inte annat.

När jag ändå har dig på tråden. När kommer rosa sommarsuffletter i canvas in?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14