• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • thj
    Stormis skrev 2008-07-04 17:01:51 följande:
    Nej en Cam. Tyckte att skenorna kändes alldeles för stora för att lägga i maskinen. Visst går det, men det kändes inte helt bra. Sen står det ju också att man skall ta ut allt innan man tvättar så då vågade jag inte annat.När jag ändå har dig på tråden. När kommer rosa sommarsuffletter i canvas in?
    Ingen fara att tvätta din bas i tvättmaskin har tvättat mina mååånga gånger
    Ta bara ur bottenplattan först sen är det bara att tvvätta den i ett örngott.

Rosa canvas sufletter kommer in nu i juli

Kram
  • Thats me

någon som bor i LUND eller dess närhet?????

Såra mej hellre med sanningen än gör mej lycklig med en lögn.....
  • haberg

jag tvättade min basklädsel till cam i dag. 30 grader, inget örngott runt (Oops!) o det gick jättebra, skenorna i ryggen är nog i plast, de vek sig själva typ när maskinen började snurra runt. Nu är den så ren o fin så nu måste jag skrubba chassi o hjul också !

• Lourdes
    Thats me skrev 2008-07-04 17:38:04 följande:
    någon som bor i LUND eller dess närhet?????
    Malmö!?
  • thj
    haberg skrev 2008-07-04 19:32:04 följande:
    jag tvättade min basklädsel till cam i dag. 30 grader, inget örngott runt (Oops!) o det gick jättebra, skenorna i ryggen är nog i plast, de vek sig själva typ när maskinen började snurra runt. Nu är den så ren o fin så nu måste jag skrubba chassi o hjul också !
    Det är ingen fara på torpet det går utan med det är mest för att skona spänen
    Kram
  • mallan brallan

loveliva: Ja tror inte riktigt att det är tänkt att man ska kunna
    ta bort parasollet men låta fästet sitta kvar...
    Det går garanterat fortare att bara kränga av parasollet!

• mallan brallan

ami: Köpte du mugghållaren i en vit ask med fönster?
    för isåfall ska aaalla fästena ligga däri å skräpa!

• Emmsan

heeeej tjejer kikar in från ett hääärligt öland :) maken söver barnen o jag smygsurfan på hans dator fyy på mej men jag saknar ju er o var bara tvungen att kika in o säga hej

• Preggie

Puffar mina egna frågor lite: :)

Jag har en fråga till er som är veteraner inom Bugga-körning; vi ska på reggaefestivalen i Uppsala nu i augusti och jag känner mig lite orolig över om det kommer att gå att köra runt Buggan där, vad tror ni? Jag har inga vinterhjul att byta till. I värsta fall får vi kanske ta bebben i Babybjörn och ta med vagnen tom och bara använda när hon vill sova.

Sen undrar jag hur den egentligen är att köra med i snön? Eftersom den inte "sviktar" lika mycket som en vanlig vagn tycker jag att det är lite bökigt att trycka ner handtaget när man svänger.. men men det kanske är en vanesak. Vad har ni för erfarenheter?

• Kajsan
    Emmsan skrev 2008-07-04 20:48:01 följande:
    heeeej tjejer kikar in från ett hääärligt öland :) maken söver barnen o jag smygsurfan på hans dator fyy på mej men jag saknar ju er o var bara tvungen att kika in o säga hej
    Har han en egen som du inte får låna?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14