• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • zarahz
    thj skrev 2008-07-17 21:54:58 följande:
    tyvärr inte,kommer om ca2v,den är riktigt snygg.kram
    Oki! Får väl hålla mig lite då!!!!

Tack så jättemycket...
    Mario 2002 Melwin 2008
  • FridaLee
    SooJuicy skrev 2008-07-17 21:55:37 följande:
    Ja, handtaget är och ska va ruckbart vilket är så på alla bugaboo utom bee, är för att handtaget är svängbara
    ok jo men då så tack för att ni lugnar mig!
  • mammatill2härligavildar
    FridaLee skrev 2008-07-17 20:54:10 följande:
    nu har jag varit och provkört bugga i affär igen helt hundra nu att jag ska ha en, vart lite osäker när det strulat lite, men vi ska ha en!!! ska avakta tills efter ul nästa vecka hoppas få veta könet så jag kan välja vagn efetr det. Altså chassit är ju lite ruckbart i handtaget fram och tillbaks hon i affären sa att så är alla vagnar och jag provade alla 4 vagnar i butiken och alla var så är era så!??? måste ju fråga
    Min bugga är ny och monterades av butiken där jag köpte den. Handtaget är ruckbart och det var det även på buggan vi provkörde i butiken. Alltså i "sidled", inte så att det går att dra uppåt, som felet med många chassin verkar vara. Ruckbart nån cm i den riktning man fäller om man byter körriktning med handtaget.
  • FridaLee
    Milliemolly skrev 2008-07-17 21:56:13 följande:
    ja det är lite ruckbart på alla! jag var också orolig förut och har könt på säkert 20 buggor och alla har varit ruckbara .....framåt och bakåt MEN inte uppåt och neråt!
    ja exakt fram och tillbaks inte upp och ner. Känner mig lugn igen!
  • NovJenny
    NovJenny skrev 2008-07-17 20:42:20 följande:
    Ser att ni snackar skruvar men har inte riktigt hängt med...en skruv på mitt chassi höll på att lossna såg jag igår, tänkte inte mer på det men det kanske är en reklamation?eller är det bara att skruva tillbaka den?
    Puffar för min fråga...
  • thj
    NovJenny skrev 2008-07-17 22:05:10 följande:
    Puffar för min fråga...
    Det är de skruvarna som ska bytas ut mot nya,ar du skickat in garantikort,så ska det komma nya på posten

kram
  • FridaLee

THJ: om jag beställer en ny bugga nu som lev tills hösten så är altså problemet med chassit löst!?

• rackar2

THJ, om man har chassi med popnitar, är det säkert då? Eller kan man få problem i alla fall? Har inte rullat vagnen mer än inne i matrummet......... BF 6 augusti!

• Micjah

Jag har nog haft popnitar på båda mina trasiga chassin...
    Väntar på tredje chassit nu, hoppas verkligen inte det är trasigt med!
    Har inte märkt av handtaget direkt utan mer efter nån/några veckors användning..

• rackar2

Det där ville jag inte höra....

Men känns ändå skönt att jag har köpt min vagn på hemmaplan om det skulle krångla! Håller tummarna!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14