• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Caeruleus

Smultronpaj...låter ju bra om dynan gör dét bättre. Har du köpt eller sytt din? Jag kan sy em själv men har egentligen inte tid. Undrar om det finns någon som syr utan sidoskydd och säljer. Har en stor kille och vill inte att det skall bli trängre för honom.

• WilliamNellyJamie

ja min kompis sålde vagnen i går eller de hämtar den i dag men hon har sagt att eftersom hon köpt vagnen med sitt konto kort så om det skulle vara något problem, vilket jag inte tror eftersom jag inte ens visa leg när jag hämtade ut mitt nya chassi och den står på min sambo han köpte den. så kommer hon följa med till affären. det var ju en kanon bra lösning, så allt blev bra

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Mary Cherry
    loveliva skrev 2008-07-21 08:37:32 följande:
    Jag har hört att man kan byta plats på suflettfästerna & bågarna
    Byter man plats på fästena kan man inte sätta fast snoddarna på liggdelslocket, annars hade jag ju kunnat testa det. Bågarna ska jag prova att byta plats på. Och så ska jag skölja upp den, idag är det ändå inte så varmt...
  • oOrosamarängerOo
    Mary Cherry skrev 2008-07-21 10:35:30 följande:
    Byter man plats på fästena kan man inte sätta fast snoddarna på liggdelslocket, annars hade jag ju kunnat testa det. Bågarna ska jag prova att byta plats på. Och så ska jag skölja upp den, idag är det ändå inte så varmt...
    loveliva skrev 2008-07-21 08:37:32 följande:
    Jag har hört att man kan byta plats på suflettfästerna & bågarna
    Bågarna är ju identiska, så hur skulle det kunna spela roll?Fundersam
  • Mary Cherry
    SooJuicy skrev 2008-07-21 10:37:59 följande:
    Bågarna är ju identiska, så hur skulle det kunna spela roll?
    Ingen aning, men det kan ju inte skada att prova.
  • Mawe123

Jag fick en åkpåse av bugaboo som kompensation för besväret med mitt chassi utbyte och undrar nu hur ni gör när ni använder dem.

Sätter ni fast dem över ryggstödet under sufletten och under sittplattan som tanken verkar vara, eller?

Jag tycker det tar sån tid och blir så besvärligt att sätta dit och ta bort om man vill ha åkpåsen på kvällspromenaden men inte på dagen...

Min 7 AM är lite enklare att sätta fast.

William 000213, Lowe 070712
  • FinalFantasy

Vill oxå ha presenter men blir nog glad bara jag får mitt nya chassi just nu. Men som jag förstod postas det idag! *hoppas hoppas* Kört nu ett halvår på ringligt och vingligt chassi vars fällaihopvagnen knappar strullat och allt varit skevt Jävligt surt.

Ska köpa brun bas och varukorg och sandtoppklädsel. Sen kommer snart min burberrysuflett  och kommer bli så snyggt! Frågan rä vad man sen ska ha i vinter Bugaboopåse eller något annat mys mys

• Natural

Har ni muffar på er sele på sittdelbasen?

Jag fick tips av någon här inne att det fanns som tillbehör på Toddler, men när jag ska beställa så finns inga och ingen sökfunktion heller.

Var kan man beställa såna?

Tycker det borde ingå till selen för som det ser ut nu så ser det inget bekvämt ut.

• Smultronpaj
    Caeruleus skrev 2008-07-21 09:36:33 följande:
    Smultronpaj...låter ju bra om dynan gör dét bättre. Har du köpt eller sytt din?
    *harkel* Jag gjorde en nödlösning när jag skulle på stan av ett örngott och en handduk. Men min mamma syr en dyna just nu. Hon har quiltaffär så jag har ungefär 600-700 tyger att välja på Jag är lät sugen på att sy en egen suflett...
  • FinalFantasy

Muffar? Jag har skydd som ingick? Som ska ligga på axlarna typ eller ja blir lite framför men muffar har jag inte sett

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14