• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • emmilu

Hjälp! jag skulle beställa en Bugga Cameleon idag. helbrun, på babytrader... Helt SLUT.
    Har precis sålt förra vagnen, står nu helt utan och bebben är beräknad 18 Augusti. Vad ska jag göra? får smått panik.

• Kajsan
    emmilu skrev 2008-07-24 20:26:14 följande:
    Hjälp! jag skulle beställa en Bugga Cameleon idag. helbrun, på babytrader... Helt SLUT. Har precis sålt förra vagnen, står nu helt utan och bebben är beräknad 18 Augusti. Vad ska jag göra? får smått panik.
    Uuuäää, det visste jag ju Jag har ingen basklädsel över att låna dig annars hade du ju kunnat bett att få vagnen innan basklädseln..ska fundera vidare!
  • Kajsan

Kan du inte kolla om du kan få vagnen med allt utom basklädseln? det är ju den som är slut.
    jag har ju liggdel att låna ut i brunt, men då har du ju ingen varukorg ifs...

• emmilu

Ok, ska kolla. Men köper jag chassi för sig då? å toppen med?

• Caeruleus

Är det någon som har en bild på en Ditten&datten-dyna i en Bee?Den känns som om den inte skulle passa så bra...

• emmilu
    Kajsan skrev 2008-07-24 20:41:24 följande:
    Kan du inte kolla om du kan få vagnen med allt utom basklädseln? det är ju den som är slut.jag har ju liggdel att låna ut i brunt, men då har du ju ingen varukorg ifs...
    Har mailat dom nu. vet du hur snabba dom brukar vara på att svara? Urs vad jobbigt allt blev nu =( Om dom går med på att skicka endast chassi med top, är det 100 att vi kan låna korgen då? det vore guld, men d e väll den som ligger uppe på blocket?
    tack söta för att du svarade så snabbt.. :)
  • Emmsan

halåååå behöver tvätta min liggdel o suflett efter två hektiska dagar på skara sommarland ;) men hur?

• Emmsan

iiingen som har tvättat sin liggdel?????;)

• Senap
    Svar på #4466
    Samma som alla basdelar: 30 grader skontvätt med liiiite tvättmedel.
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Emmsan
    Shoegirl skrev 2008-07-24 21:45:33 följande:
    Svar på #4466Samma som alla basdelar: 30 grader skontvätt med liiiite tvättmedel.
    tackar
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14