• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • thj
    Emmsan skrev 2008-07-24 21:44:33 följande:
    iiingen som har tvättat sin liggdel?????;)
    Jag har
    30grader inget sköljmedel gärna i ett örngott.
    Hängtorka gärna på ramen så är det bara att trycka ditt bottenplattan sen
    Kramizz
  • Emmsan
    thj skrev 2008-07-24 21:55:26 följande:
    Jag har30grader inget sköljmedel gärna i ett örngott.Hängtorka gärna på ramen så är det bara att trycka ditt bottenplattan senKramizz
    hah klart du har ;) tusen tack för svar min fiiina vita suflett e inte så vit längre.... mer mjukglass o kolasås färgad ;)
  • potatis
    potatis skrev 2008-07-23 23:11:41 följande:
    Måste bara fråga... E det bara jag som svär, svettas o blir helt röd varje gång jag ska packa in vagnen i bilen??(cam i en WW passat, Sedan!!)För det första så tar den ju upp hela bagaget eftersom de får ligga brevid (har liggdelen på nu!)... sen så är ståbrädan ivägen... Lossar jag resåren så ramlar brädan av, gör jag det inte så står den rakt "ut"!!Och tycker att knapparna för att fälla styret fastnar! Den ena sidan får man trycka på säkert 17 gånger innan den går in o styret går att fälla...O de "klämmorna" som ena stången fastnar i när man fäller... får ju brotas med vagnen för att få loss den när jag ska fälla upp den...Som sagt... e det bara jag som har det så här?Gör jag nått fel? Missat nått??Nått tips?
    Kollar med er igen... Fundersam
    En av varje, nu e vi färdiga!
  • loveliva
    thj skrev 2008-07-24 21:55:26 följande:
    Jag har30grader inget sköljmedel gärna i ett örngott.Hängtorka gärna på ramen så är det bara att trycka ditt bottenplattan senKramizz
    Då hakar jag på med en tvättfråga också
    Sittdelen, ska man ta bort något då? Eller är det bara att slänga in den i maskinen som den är?
    Samma med varkorgen?
    Nygift & nyförälskad!
  • Kajsan
    emmilu skrev 2008-07-24 20:53:13 följande:
    Har mailat dom nu. vet du hur snabba dom brukar vara på att svara? Urs vad jobbigt allt blev nu =( Om dom går med på att skicka endast chassi med top, är det 100 att vi kan låna korgen då? det vore guld, men d e väll den som ligger uppe på blocket?tack söta för att du svarade så snabbt.. :)
    De brukar svara snabbt! Fråga om du inte kan få en varukorg i annan färg som kompensation så du kan låna en annan liggdel medans du väntar
    Nä, jag har inte den på blocket tror jag ,men oavsett, klart du får låna!
  • thj
    loveliva skrev 2008-07-24 22:09:30 följande:
    Då hakar jag på med en tvättfråga också Sittdelen, ska man ta bort något då? Eller är det bara att slänga in den i maskinen som den är?Samma med varkorgen?
    Ta bort skummet och bottenplattan i sittdelen och den svarta plastbiten ivarokorgen.
  • Kajsan
    thj skrev 2008-07-24 22:14:11 följande:
    Ta bort skummet och bottenplattan i sittdelen och den svarta plastbiten ivarokorgen.
    Hej, jag har saknat dig
  • loveliva
    thj skrev 2008-07-24 22:14:11 följande:
    Tack
    Men vad är skummet? Det som är i ryggen??
    Nygift & nyförälskad!
  • thj
    Kajsan skrev 2008-07-24 22:19:25 följande:
    Hej, jag har saknat dig
    Oh söta saknat dig med
    loveliva skrev 2008-07-24 22:21:40 följande:
    Tack Men vad är skummet? Det som är i ryggen??

Det som är ihop med bottenplattan yrar jag nu kanske inte är ngt skum

kramizz

• loveliva
    thj skrev 2008-07-24 22:29:42 följande:
    Det som är ihop med bottenplattanyrar jag nu kanske inte är ngt skum kramizz
    Ahaaa det skummet Då fattar jag!

Tack
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14