• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • bennysson
    Shoegirl skrev 2008-07-24 16:25:59 följande:
    Nej. Bee-påsen har annan fästning än Cam och GeckonMen det ska finnas svarta påsar nu har jag för mig...
    finns det? hittar bara mörkgrå... :(
  • aktiveramera
    sweetlina skrev 2008-07-24 14:58:52 följande:
    gå in på kidzshop.jetshop.se/ och välj sedan barnvagn, sedan bugaboo sedan bugaboo klädsel och där finns basdelarna först varukorg som nr 1 sen nr 3 basklädsel till liggdel och nr 4 basklädsel till sittdel
    Nu hittade jag! Tack snälla!
  • Natural
    SchumiFerrari skrev 2008-07-24 16:02:24 följande:
    Har bara handlat småsaker på BP.. Handlar på Babyland istället.. Gillar inte BP...
    Är inte det samma kedja?
  • Natural

Om sommarsuffla. Jag läste för ganska länge sedan att nån hade testat sommarsufflan med temp i för att se om det blev nån temp skillnad i vagnen. Hon hade ställt vagnen med sommarsuffla i skuggan i ca 1 tim och dagen efter gjord ehon samma sak fast men den vanliga sufletten. Tydligen så var det varmare i vagnen med sommarsufflan på än med den vanliga. Vet inte hur det är med sommarsufflan i canvas.

Men det är väl som med allt annat, ju öppnare desto mer värme kommer in och den vill man ju helst stänga ute. Det är som att öppna ett fönster, värmen kommer in än att kyla.

Tänkte jag bara skulle säga det för er som inte vet det.

Har inte testat själv, bara läst det här.

• SchumiFerrari
    Natural skrev 2008-07-24 16:57:02 följande:
    Är inte det samma kedja?
    Det är skillnad på babyproffsen och babyland vad jag vet... kan vara ute och cykla men...
    *Älskade Noa*
  • Stormis
    Caeruleus skrev 2008-07-24 15:20:54 följande:
    Såg att Mutsy har ett "dinner table". Är det någon som vet om den passar till Bee? Eller för den delen något annat bord eller dyligt som passar??
    Kan inte tänka mig att den skulle passa. Finns inget att fästa den i. Är ganska säker på att man fäster den på Mutsyn där stödbågen annars sitter.
  • AnniPanni
    Natural skrev 2008-07-24 17:01:53 följande:
    Om sommarsuffla. Jag läste för ganska länge sedan att nån hade testat sommarsufflan med temp i för att se om det blev nån temp skillnad i vagnen. Hon hade ställt vagnen med sommarsuffla i skuggan i ca 1 tim och dagen efter gjord ehon samma sak fast men den vanliga sufletten. Tydligen så var det varmare i vagnen med sommarsufflan på än med den vanliga. Vet inte hur det är med sommarsufflan i canvas.Men det är väl som med allt annat, ju öppnare desto mer värme kommer in och den vill man ju helst stänga ute. Det är som att öppna ett fönster, värmen kommer in än att kyla.Tänkte jag bara skulle säga det för er som inte vet det.Har inte testat själv, bara läst det här.
    Rätt logisk att det blir så faktiskt. Sommrsufflan fungerar ju bäst när man rör på sig/det blåser lite. Står vagnen stilla i solen (vilket den iof aldrig gör med bäbis i men ändå)och det är vindstilla så blir det ju varmt. Vi testade att ha vanliga sufflan o sen sommarsufflan på mallis och jag tyckte inte att det var sååå stor skillnad faktiskt. Nu har jag en svart vanlig suffla så den vart ju varm.
  • FinalFantasy

Nej nej två skilda

Natural skrev 2008-07-24 16:57:02 följande:
    Är inte det samma kedja?
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-07-24 11:52:49 följande:
    Idag hoppas jag både min rosa velvet buggysuggle och denim basen kommer, väntar på avi och igår fick jag Jaschan, shit den va ju tom snyggare IRL, gush va nice den va tyvärr lite stor, men är ju ull så hoppas krympa den lite.
    Åå vilken färg tog du på jaschan? Jag vill ha!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14