• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Emmsan
    rosenkind skrev 2008-07-25 09:00:28 följande:
    Vet ni om det är möjligt att köpa nytt tyg till Frog? Och varifrån isåfall? tänkte ifall det finns nån sida på nätet som jag inte hittar...
    kidzshop har dem
  • Senap

Omöjligt att svara på. Beror på vilken färg du vill ha och varifrån du beställer. Vissa finns hemma och andra är slut och har leveranstid.

FinalFantasy skrev 2008-07-25 08:54:40 följande:
    Knuffar fram min fråga igen Nån som vet? Som kanske beställt en nyligen?
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • FinalFantasy

Jo verkar så. Vill ha en brun sand

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • thj
    FinalFantasy skrev 2008-07-25 09:39:39 följande:
    Jo verkar så. Vill ha en brun sand
    leveranstiderna är upp till 10v nu på cameleon speciellt baser i brun,denim,mörkgrå.
    Så om butiken inte beställt in tidigare så får man rälna med 10v ända till okt.

har butiken förbeställt hela tiden så att ordrar ligger i systemet så förkortas leveranstiden.
    Men det måste du fråga butik ör butik hur de gjort
    Emmsan skrev 2008-07-25 09:14:17 följande:
    kidzshop har dem
    Corpset skrev 2008-07-25 08:24:49 följande:
    Fru Hennerdal skrev 2008-07-25 07:44:28 följande: Kom igen, du vågar. Jag tänkte som du och beställde i butik och för mig är det bara krångel och helvete. Jag köpte t o m från en större kedja, men jag har ändå 100ggr mer krångel än vad de som köpt från Babytrader har. T ex kan jag inte vända mig till andra butiker i den kedjan, då de inte säljer Bugaboo. Känns surt att ha betalat "extra" och ändå få en massa krångel.
    Personligen kan jag inte förstå BP här,varför har de gjort så?
    Väntat med att maila om ditt chassi
    vad har de för ursäkt till det?
    Av vilken anledning har de ej taget tag i det på en gång(det gör man samma dag kund reklamerar)
    Sen Kan det vara lite olika lev tid fån bugaboo på nytt chassi 1-4vberoendes på vad de har i lager
    Kram
  • Mamma till V och E

Jag ska räkna på hur mkt jag tjänar på att beställa allt från nätet eller köpa hemma och så får vi se om jag tycker det är värt det.

Är det förresten någon som köpt Bugaboos babyskydd?

• rosenkind
    Emmsan skrev 2008-07-25 09:14:17 följande:
    kidzshop har dem
    Oj, vad dum jag var! tack ska du ha!
  • Muppsan

Nu har jag beställt vår Cameleon. Det blev brun bas och brun topp. Ska köpa till lite andra färger senare också, då vi fått vagnen... Nu är det bara att vänta på vagn och bebis! Flört

• MGn
    FinalFantasy skrev 2008-07-25 08:54:40 följande:
    Knuffar fram min fråga igen Nån som vet? Som kanske beställt en nyligen?
    Om färgen finns på kidzshop så är de väääldigt snabba i leverans
  • rosenkind

vet ni även någon amerikansk sida var man kan shoppa frog tyg? Min syrra är nämligen på väg till USA, kanske jag kunde spara lite pengar på att beställa därifrån?

• Trasan0606

Jag har en svart cam och använder nu sittdelen och tycker att lillen är så fruktansvärt varm och svettig när jag tar upp honom. Och då brukar jag undvika solen. Hur gör ni andra, har ni något mellan barn och vagn och i så fall vad? Vet inte vad som kan tänkas passa med tanke på bälte osv....

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14