Mamma och Fru skrev 2008-07-30 00:12:53 följande:
Noas mamma skrev 2008-07-29 23:10:22 följande: Beredd att hålla med :/ såg många fula sand färgade som hade riktigt fula fläckar när jag var på jakt efter en bugga. jag hade valt en mörkare
Noas mamma skrev 2008-07-29 23:10:22 följande:
Jag har sand, köpte de som första bas. När det kom en väldig regn skur för några vackor sedan såg vagnen så sunkig ut och den såg så skitig ut. Varukorgen hade jätte fula smutsfläckar. Tvättade delarna och fläckarna gick bort sen nån vecka senare hade jag fula skit fläckar igen och då gav jag upp. Visst jag kan reta mig som fan på fläckar så jag är kanska känslig men jag har sett flera buggor som ser ut som fan rent ut sagt (varierande färger) och så vill inte jag att min bugga ska se ut Nu har jag grå och är jätte nöjd. inga fula fläckar trotts att vi varit på landet och ute i regn. dock så tycker jag nu att brun är snyggare och är bra sugen på att byta bas!
Kan inte hålla med för fem öre, har tagts upp sååå många gr genom trådarna och uteslutet kommit fram till att sand är den basen som blir minst skitig....eller ja, syns minst på.
Jag har själv haft en sandbas i 2½år och inte det minsta skitig, lika så de jag känner med den, medans de med andra färger, speciellt grått och brunt fått putsa mer efter slabbig dag i stan!
Tycker det låter helmysko

då hade jag nog reklamerat om det blev såna fula fläckar av regnskurar och inte torkade