• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Senap
    rosenkind skrev 2008-07-30 19:40:00 följande:
    Shoegirl: Finns det kopior av BB? som ser ut som riktiga???Finns såna i rörelse i Sverige också?
    Oja. Det finns massor med kinesiska kopior på eBay. Kvaliten suger dock.
    Bugaboo är en av de produkter som det varnas mest för (av eBay själva) Riktlinjen är "If a deal seems too good to be true, it usually is"
    Men självklart finns det äkta också. De flesta kopior säljs från Kina.
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • blåbärsmums

Tack för det vänliga mottagandet!

Angående Bee:

-Hur länge kan man använda vagnen?
    -Är det en extra vagn eller en heltidssulky? Om ni förstår vad jag menar. Jag vill ha den hela tiden.

• Bina

Hej tjejer... hur gör ni när någon svarat på er annons men inte sedan följdsvarar om det skall bli affär eller ej? (har sett att personen är online och skickat mer men svar uteblir) hoppar man över den personen då och säljer till nästa i tur?

• Finasteunge

Hallå..

Måste kolla lite..
    Ja ska åka utomlands om typ ett år men sitter och funderar på att om ja ska köpa en reseväska till camen eller om ja ska införskaffa mig en bee.???
    Vad tycker ni är lite sugen på bee. Men sonen blir två nästa sommar och kanske ser knäpp ut i been??
    vad tycker ni??

Jesper 070816
  • Senap
    rosenkind skrev 2008-07-30 19:04:20 följande:
    Tack! Då MÅSTE jag beställa en Har tänkt beställa en sån här också: www.mystrollers.com/shop/product.aspx ni det är bra pris? Vad kostar suffletter från mamma på vift?
    Jag tycker det var svindyrt. Jag har tagit 350 för en sufflett (nej, jag syr inte upp nu så det är INTE en annons). Vet inte vad MpV tar.
    Dessutom sitter suffletten på en Frog. (så du tänker på det)
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • rosenkind
    Shoegirl skrev 2008-07-30 19:49:58 följande:
    Oja. Det finns massor med kinesiska kopior på eBay. Kvaliten suger dock.Bugaboo är en av de produkter som det varnas mest för (av eBay själva) Riktlinjen är "If a deal seems too good to be true, it usually is"Men självklart finns det äkta också. De flesta kopior säljs från Kina.
    Intressant! Det visste jag inte.
  • rosenkind
    Shoegirl skrev 2008-07-30 20:00:08 följande:
    Jag tycker det var svindyrt. Jag har tagit 350 för en sufflett (nej, jag syr inte upp nu så det är INTE en annons). Vet inte vad MpV tar.Dessutom sitter suffletten på en Frog. (så du tänker på det)
    Hm...Jag har inboxat MpV men inte fått något svar. Jag vet att jag SKA ha en ny sufflett o jag gillade tyget i annonsen. Måste spana runt. Jag har köpt en Frog på blocket som borde anlända i dessa dagar. tyvärr gjorde jag samma misstag som blåbärsmums o köpte en EL så jag tog mig inte råd med en Cam..kanske till nästa barn
  • Stormis

Bobbenn:
    Jag köpte en Cam -06 i juni för 4500 kr på Blocket (end inkl standardtillbehören). Tror att 5000 kr +- en femhundring verkar vara vettigt pris just nu för en beg beroende på skick. Med tillbehör lite till. Men tänk på att tillbehören går för ca halva priset på Blocket och Tradera så ibland kan det vara billigare att köpa dem där istället för i kit med hela vagnen. Kanske är det inte just din favvofärg på topen spm ju lätt kan bytas ut i efterhand. Jag är nu inne på min tredje...

• rosenkind
    Caeruleus skrev 2008-07-30 20:08:30 följande:
    Är Mpv hennes nick? Söker på det i medlemsregistret men hittar inget
    Mamma på vift
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14