• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • rosenkind

jag undrar när den "nya" loggan kom? i vissa annonser på e-bay finns vagnar med den gamla..

någon av de här dagarna borde min frog komma

• Lille Mammsen
    rosenkind skrev 2008-07-30 14:31:54 följande:
    jag undrar när den "nya" loggan kom? i vissa annonser på e-bay finns vagnar med den gamla..någon av de här dagarna borde min frog komma
    kom väl 2004 eller om det var 2005.....du kommer nog få ett korekt svar snart.... en mitt "virriga"
  • Bina

Är det någon som har hört om svenska återförsäljare kommer ta in filtarna till hösten?

• Helena 82

Beställde du på internet?
    Vart i såfall?

MejaKiZnic skrev 2008-07-30 11:01:50 följande:
    Äntligen har min cam kommit, tog bara 3 arbetsdagar till jag fick avin. Vill packa upp nu men får vänta till på fredag då killen har tid.
  • oOrosamarängerOo
    Bina skrev 2008-07-30 15:00:14 följande:
    Är det någon som har hört om svenska återförsäljare kommer ta in filtarna till hösten?
    Jag är inte säker, men vet att det nämdes för ett bra tag sen í tråden att det skulle komma hit till hösten, men vet inte om det va en säker källa. I sep kommer i allafall några få utvalda butiker här sälja silverkitet: silversufflan, med tillhörande silverfilt(om jag fattat det rätt) o mughållare i silver.
  • Bina
    SooJuicy skrev 2008-07-30 15:56:22 följande:
    Jag är inte säker, men vet att det nämdes för ett bra tag sen í tråden att det skulle komma hit till hösten, men vet inte om det va en säker källa. I sep kommer i allafall några få utvalda butiker här sälja silverkitet: silversufflan, med tillhörande silverfilt(om jag fattat det rätt) o mughållare i silver.
    Tack för ditt svar!

Blundar för information GAH jag skall inte ha silversuffla (tror jag)
  • rosenkind

Har någon sett filtarna irl? Min syrra är på väg till USA så jag tänkte be henne köpa...är de bra kvalitet?

• artan060914

Hej hej.
    Fick detta svar från babytrader.eu...

We have to order a new frame for you at Bugaboo. This may take a couplle off weeks.
    We will let you know when we have received it.

Verkar inte som att jag behöver skicka in det gamla chassit eller?
    Mammas tjejer!!
  • myHappiness
    artan060914 skrev 2008-07-30 17:02:15 följande:
    Hej hej. Fick detta svar från babytrader.eu... We have to order a new frame for you at Bugaboo. This may take a couplle off weeks. We will let you know when we have received it.Verkar inte som att jag behöver skicka in det gamla chassit eller?
    Hmmm, vore inte så säker. Maila tillbaks och fråga. Typ; Can You email me the tracking number when You recieved it and sent it to me, please?

För vill de först ha in ditt så lär de säga det då.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14