• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Helena 82

Jag tycker om den vinröda färgen som fanns på Frog'en tidigare. Men jag vill ha en cameleon. I en annons som jag hittade på blocket så säljer hon en just sån frog i den färgen. Det står i annonsen att cameleon överdrag passar till den vagnen också! Någon som vet iafll de är så?
    För isåfall hade jag tänkt köpa en cameleon och sen jaga tag i ett vinrött frog "överdrag" så jag kan klä om min vagn!
    Någon som fattar vad jag svamlar om?

• myHappiness
    artan060914 skrev 2008-07-30 10:18:05 följande:
    Provar igen och hoppas på svarIgår reklamerade jag mitt chassi till babytrader...Får se vad jag får för svar, det verkar ju ha varit olika för olika personer...Mitt handtag började glida i förr går.Det glider så fort jag drar vagnen så det behövs alltså ingen vikt för att det ska glida...Får se vad jag får för svar.Hur har det varit för er med samma problem?Fått nytt chassi eller blivit nekade?Jag är lite rädd att dem ska begära in mitt chassi innan dem skickat ett nytt om jag nu får ett nytt!!Känns inge kul att stå utan barnvagn i flera veckor!
    Jag fick skicka in mitt chassi. Tog samanlagt en vecka att få hem det nya, så jag var utan under tiden. Men har hört om de som efter mig inte behövt skicka.
  • Helena 82

Sen undarar jag också om den röda färgen på frog'en på hemsidan är mörkare än cameleon's röda på riktigt eller om det bara ser ut så på bilderna?

• artan060914
    myHappiness skrev 2008-07-30 10:30:04 följande:
    Jag fick skicka in mitt chassi. Tog samanlagt en vecka att få hem det nya, så jag var utan under tiden. Men har hört om de som efter mig inte behövt skicka.
    Åh tack snälla för svar!!
    Kan gärna skicka in mitt chassi men jag hade hoppats att det gick att göra efter dem skickat ett nytt... Men det är klart dem inte villl göra så!
    Får se vad svaret blir:- )
    Mammas tjejer!!
  • MejaKiZnic

Äntligen har min cam kommit, tog bara 3 arbetsdagar till jag fick avin. Vill packa upp nu men får vänta till på fredag då killen har tid.

• 07melwin

Hej!! Har varit på semester och såg att varukorgen måste tvättas. var det 30 grader och lite tvättmedel? sen skulle man väl ta ut det hårda längst ner va??

• Bobbenn
    Mamma och Fru skrev 2008-07-30 00:11:29 följande:
    vad är de för priser du söker?
    beg priser på BB cameleon 06 och 07 kanske
    mamma
  • AIE

Hej!

Vet att det har skrivits tidigare i tråden om hur man spänner bromsvajern till cameleon men vet inte vart jag ska leta.

Någon som kan hjälpa mig? Hur gör jag ?

• lilla sandra

Dethär vill jag nog oxå veta.
    För våran broms tar bara på ena sidan...

AIE skrev 2008-07-30 13:40:51 följande:
    Hej!Vet att det har skrivits tidigare i tråden om hur man spänner bromsvajern till cameleon men vet inte vart jag ska leta.Någon som kan hjälpa mig? Hur gör jag ?
  • jellona0507

Någon som vet om problemet på de nya chassina är åtgärdat nu? Funderar starkt på att ändå beställa min kommande bugga från babytrader, men vill ogärna stå vagnlös om jag måste skicka in det defekta chassit.
    Har varit i kontakt med Englagåva'n i södertälje, de har en sand och en grå cameleon inne, ska se om de har kvar någon av de två runt 20 augusti! Då åker jag och köper där!
    Sand med brun top har jag iallafall kommit fram till!
    Lite sugen på rosa, men det får jag köpa separat!
    Vad "behöver" jag förutom vagnen? Åkpåsen köper jag lite senare, mugghållaren köper jag direkt om den finns inne..

Återstår sen att bli av med jumbo vagnen här hemma!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14