• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    Caeruleus skrev 2008-08-01 08:33:30 följande:
    Har för mig att det är olika spännen för parasoll till Bee respektive Cam. Jag har budat hem ett på Tradera som bara har fästet för Cam.Måste jag köpa ett nytt fäste? Och vart gör jag det i så fall?
    Det är det som är så bra med gamla parasollet, köpte det istället för det passar på alla och behövs inte byta fästen beroende på camen eller been
    Bobbenn skrev 2008-08-01 09:35:39 följande:
    Verkar vara mkt problem med buggor
    Mycket problem vet jag inte, men ett har det varit och det är det glidande handtaget på nya chassit, ej gamla har dett problem.
    Det ska dock va åtgärdat av bugaboo nu helt och därför lev är försenade.
  • Lille Mammsen
    Bobbenn skrev 2008-08-01 09:43:16 följande:
    Har aldrig hört om problem med handtag, skruvar oc bromsar förut på EL tex. Vill verkligen ha en bugga. Vågar jag köpa begagnad? Kommer inte ha möjlighet att se vagnen
    EL...snackar vi emmaljunga? då missade du alla olyckor med emmaljunga handtagen tidigare då + bromsar som slutade funka och vi ska ju inte snacka om alla MASS reklamationer på deras tyger!! Jag har tidigare sålt tex e-ljunga mfl i nästan 10år.....kan ju skriva att jag ej äger någon och kommer EJ troligen inte göra detta!! Senast jag ägde en e-ljunga var under 90-talet!
  • oOrosamarängerOo
    Bobbenn skrev 2008-08-01 09:43:16 följande:
    Har aldrig hört om problem med handtag, skruvar oc bromsar förut på EL tex. Vill verkligen ha en bugga. Vågar jag köpa begagnad? Kommer inte ha möjlighet att se vagnen
    Oj, emmaljunga är överlag de som får in mest reklammationer :-d och dessutom väldigt svåra att ha att göra med
  • Helena 82

Vad är de för fel på tygerna?? Det har jag missat, hade en EL under 2004 och tyckte den var väl okej...sålde den pga av att den var för stor och klumpig!

• Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-08-01 11:08:04 följande:
    Oj, emmaljunga är överlag de som får in mest reklammationer :-d och dessutom väldigt svåra att ha att göra med
    Inge roliga alls,inte ens för dessa som säljer deras *PiiP*
  • Isanna

Ni som köpt på Babytrader, vad har ni fått för sorts kvitto? Jag håller nämligen på att leta ihjäl meg efter "Proof of Purchase" efter att ha varit i kontakt med Bugaboo. Men allt jag hittar är alla handböcker, och garantikort. Vad ska jag söka efter???

• Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-08-01 11:05:28 följande:
    EL...snackar vi emmaljunga? då missade du alla olyckor med emmaljunga handtagen tidigare då + bromsar som slutade funka och vi ska ju inte snacka om alla MASS reklamationer på deras tyger!! Jag har tidigare sålt tex e-ljunga mfl i nästan 10år.....kan ju skriva att jag ej äger någon och kommer EJ troligen inte göra detta!! Senast jag ägde en e-ljunga var under 90-talet!
    emmaljunga hade ju fel på sin säkerhetsspärr oxå juuuh ;)
  • oOrosamarängerOo

Föra att inte tala om brios dugsug servis. Tro det eller ej , men hade faktiskt en klumpbriopasnarfuldumkörd som första vagn till äldsta dottern, stod ut ett ½år
    Skulle sätta på liggdelen och saknades plera grejer upptäckte vi då som skruvar muttrar o lite annat!
    Babyland och brios svar va att det kan du väl åka och köpa själv på biltema eller liknande , ja vad säger man

• Lille Mammsen

Helena 82 skrev 2008-08-01 11:08:27 följande:

Vad är de för fel på tygerna?? Det har jag missat, hade en EL under 2004 och tyckte den var väl okej...sålde den pga av att den var för stor och klumpig!
    E-ljungas tyger har väl blivit lite bättre en från typ 2002! Men tror nog dom leder listan fortfarande.....säljer ej länge!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14