• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-01 11:13:07 följande:
    emmaljunga hade ju fel på sin säkerhetsspärr oxå juuuh ;)
    I need you........................
  • Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-08-01 11:21:21 följande:
    I need you........................
    fick du inte mitt mail
  • Bobbenn

Var och en blir salig på sin tro
    Jag gillar EL men tycker den är för stor, dock inte tung. City cross

Azaah mammas snäcka
  • rosenkind

Hej! Nu har jag fått hem min frog Jag måste säga att den verkligen var i fint skick, tyget var riktigt fint...MEN...
    nu har jag några frågor...såklart

Vagnen känns lite ranglig (jag är förstås van vid en riktig pansarvagn - en emmaljunga duo edge) men iaf..

ska handtaget verligen vara ruckbart i höjdläge? det är liksom inte helt låst...

sedan knarrar vagnen, är det bara att smörja eller finns det några skruvar att dra åt?

teflonspray, funkar det?

• Bobbenn
    rosenkind skrev 2008-08-01 11:42:57 följande:
    Hej! Nu har jag fått hem min frog Jag måste säga att den verkligen var i fint skick, tyget var riktigt fint...MEN...nu har jag några frågor...såklart Vagnen känns lite ranglig (jag är förstås van vid en riktig pansarvagn - en emmaljunga duo edge) men iaf..ska handtaget verligen vara ruckbart i höjdläge? det är liksom inte helt låst...sedan knarrar vagnen, är det bara att smörja eller finns det några skruvar att dra åt?teflonspray, funkar det?
    Köpte du den beg?
    Azaah mammas snäcka
  • Tesselajnen
    Isanna skrev 2008-08-01 11:12:30 följande:
    Ni som köpt på Babytrader, vad har ni fått för sorts kvitto? Jag håller nämligen på att leta ihjäl meg efter "Proof of Purchase" efter att ha varit i kontakt med Bugaboo. Men allt jag hittar är alla handböcker, och garantikort. Vad ska jag söka efter???
    I mailet man fick ang att ordern var lagt finns en länk till kvitto på vagnen, den får man skriva ut och skicka iväg antar jag om de vill ha den. Fick inget annat med i alla fall då vi fick vagnen igår.
  • Bobbenn
    rosenkind skrev 2008-08-01 11:55:22 följande:
    yep, från blocket.
    Utan att se den? Jag vill oxå men r lite osäker :S
    Azaah mammas snäcka
  • Natural
    SooJuicy skrev 2008-08-01 11:08:04 följande:
    Oj, emmaljunga är överlag de som får in mest reklammationer :-d och dessutom väldigt svåra att ha att göra med
    Ja, det känner jag väl till. Min liggdel var felsydd och det tog Emmaljunga 10 veckor att fixa till en söm som var helt åt fanders, som tur var fick jag iaf låna en liggdel under tiden.

Annan nackdel är ju tyngden...aldrig mer säger jag och prisar Buggan som är en dröm att köra och bästa vagnen har dem jag haft.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14