• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • medea08
    rosenkind skrev 2008-08-01 15:07:40 följande:
    medea08: tack! Då är det OK. Jag tror att vagnen stått oanvänd en tid. Nu när jag smörjt den och låtit den "vila" så knarrar den inte längre. Handtaget är alltså som det ska, jag skulle föredra att det var fast men jag vänjer väl mig.Hur ska framhjulens yta se ut? Jag undrar om de som är på vagnen är slut? Passar de som som säljs i kidzshop också för frog? de ser lite annorlunda ut...
    Jag trodde också att jag skulle störa mig på det vickande handtaget, men det gör jag inte alls nu. Det är praktiskt när man ska över trottoarkanter och dylikt. Mina framhjul är helt släta. De små hjulen som finns till cameleon funkar utmärkt till frog, dem ställer man dessutom in efter vikt på barnet.
  • Leo och Elliots Mamma

Är det ngn som har en aning om det någonsin kommer komma en ståbräda till Bee´n? Åh, vill ju ha en...

• Caeruleus

Leo och Elliots Mamma skrev 2008-08-01 15:57:09 följande:

Är det ngn som har en aning om det någonsin kommer komma en ståbräda till Bee´n? Åh, vill ju ha en...
    Jag är rätt säker på att det finns en som funkar men jag kommer inte ihåg vad den heter. Men någon här inne gör nog det
  • Leo och Elliots Mamma
    Caeruleus skrev 2008-08-01 16:18:34 följande:
    Leo och Elliots Mamma skrev 2008-08-01 15:57:09 följande:
    Jag är rätt säker på att det finns en som funkar men jag kommer inte ihåg vad den heter. Men någon här inne gör nog det
    Jo, det finns en som passar, Buggy Board Maxi heter den, men jag skulle vilja ha Bugaboos egna =(
  • rosenkind
    medea08 skrev 2008-08-01 15:44:25 följande:
    Jag trodde också att jag skulle störa mig på det vickande handtaget, men det gör jag inte alls nu. Det är praktiskt när man ska över trottoarkanter och dylikt. Mina framhjul är helt släta. De små hjulen som finns till cameleon funkar utmärkt till frog, dem ställer man dessutom in efter vikt på barnet.
    okej, framhjulen på min är släta men har liksom gropar i..kanske skulle vara skäl att investera i nya..
  • AnniPanni
    rosenkind skrev 2008-08-01 16:36:31 följande:
    okej, framhjulen på min är släta men har liksom gropar i..kanske skulle vara skäl att investera i nya..
    Groparna kommer rätt så fort (så fort du kör över en vass sten ). Är de inte slitna i övrigt så behöver du ju inte byta.
    Mina är rullade i 3 månader och det är då inte släta utan som dina gropiga av stenar o det vart de första veckan.
  • Bobbenn
    Lille Mammsen skrev 2008-08-01 17:00:20 följande:
    Helt Ok tycker jag iallafall....priset kunde disk. VSA =Diggar sånt
    Frågan är bara vad man vågar "buda"
    Azaah mammas snäcka
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14