• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Natural

Noas mamma skrev 2008-08-01 18:26:11 följande:

För det första har jag inte blockat dig så det var onödigt skrivetNatural skrev 2008-08-01 18:08:08 följande:
    Så här skrev du:
    Det ska inte sitta några plastskivor i fickorna på liggdelsbasen som du skriver i buggatråden, där i dem fickorna ska selebanden vara i. Skivorna sitter längs med kortsidorna bak för att ge stadga och inget annatDu ska kanske läsa igenom mitt inägg en gång till. Precis som jag sa så ska de vara avlånga plastbitar i fickorna på kortsidorna av liggdelen och de konstaterar du ju själv vart vill du komma??
    Det finns inga fickor på kortsidan av liggdelen utan bara på långgsidorna.

Di har visst blockat mig för jag kan inte komma in på din sida och inte heller skicka inbox till dig.
  • Natural
    Bobbenn skrev 2008-08-01 18:27:43 följande:
    Har kontaktat henne. Vi får se om hon svarar =)
    Spännande!!
  • Noiis

På min liggdel är det små fickor där jag har dom små plast bitarna jag menar INTE dom facken där man har selen i.

Men va spelar de för roll? de e ganska länge sedan detta va aktuellt

• Natural

Noas mamma skrev 2008-08-01 18:38:33 följande:

På min liggdel är det små fickor där jag har dom små plast bitarna jag menar INTE dom facken där man har selen i.Men va spelar de för roll? de e ganska länge sedan detta va aktuellt
    Vill bara att rätt ska vara rätt och du skrev kortsidor och jag bara förtydligade att det var långsidorna som fickorna sitter på och där selens band stoppas ner i.
  • Noiis

Jo föresten vems snygga bugga med "burberry" suflett va de jag såg på Max vid råsunda här om dagen Den e mycket snyggare i verkligheten

• Noiis
    Natural skrev 2008-08-01 18:41:04 följande:
    Noas mamma skrev 2008-08-01 18:38:33 följande: Vill bara att rätt ska vara rätt och du skrev kortsidor och jag bara förtydligade att det var långsidorna som fickorna sitter på och där selens band stoppas ner i.
    Har aldrig sagt nåt om facken på långsidan! Lägger ner att prata med dig om detta då du kan inboxa mig om du vill bråka. Tycker inte att andra här inne ska bli drabbade.
  • Mary Cherry
    Natural skrev 2008-08-01 18:32:49 följande:
    Noas mamma skrev 2008-08-01 18:26:11 följande:Det finns inga fickor på kortsidan av liggdelen utan bara på långgsidorna.Di har visst blockat mig för jag kan inte komma in på din sida och inte heller skicka inbox till dig.
    Jag har fickor på långsidan på min liggdel, de där man stoppar ner midjebältet till selen. Hon kanske inte har blockat dit utan har valt att man måste vara med på hennes kompislista för att komma in på hennes sida. Du lär inte kunna se mina bilder, men jag har inte blockat dig för det.
  • modestyclara
    Natural skrev 2008-07-31 22:59:29 följande:
    Nån annan då?Jag har frågat 3 ggr utan svar, känner min nonchalerad i tråden
    Men det är ju en jättesvår fråga du ställer som typ bara thj kan svara på så det är väl inte så konstigt att du inte får svar?
  • modestyclara
    Natural skrev 2008-08-01 00:40:10 följande:
    mallan brallan skrev 2008-08-01 00:08:41 följande:
    Så du tror alltså att Bugaboo tillverkade bra fästen då i juni och juli och sedan helt plötsligt ändrade dem koncept och började göra dåliga handtag där snäppfästet släpper på var och varannan vagn?Jag tycker det också är märkligt att det nästan uteslutande vagnar från Babytrader med dessa defekta chassin för dem vagnra köpta i svenska butiker är ju inte direkt överrepresenterande bland dem defekta.Visst några finns det ju, men dem flesta är från Babytrader eller NM.
    Kan ju bero på att de flesta i tråden köpte från BT?
  • Kajsan

Noas mamma skrev 2008-08-01 18:43:19 följande:

Jo föresten vems snygga bugga med "burberry" suflett va de jag såg på Max vid råsunda här om dagen Den e mycket snyggare i verkligheten
    Kan vart jag
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14