• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Lille Mammsen
    Bobbenn skrev 2008-08-01 17:00:57 följande:
    Frågan är bara vad man vågar "buda"
    Ingen aning ang. Cam tyvärr....men prova på du bara,du kan ju inte få mer en ett Nej...typ!
  • Bobbenn
    Lille Mammsen skrev 2008-08-01 17:03:01 följande:
    Ingen aning ang. Cam tyvärr....men prova på du bara,du kan ju inte få mer en ett Nej...typ!
    hmm sant men är priset ok annars?
    Azaah mammas snäcka
  • Natural

Noas mamma:

Eftersom du blockat mig av någon outgundlig anledning så får jag svara på ditt GB inlägg här

Du skrev förlande i tråden som du påstår dig inte ha skrivit, Står på sidan 306

3057Mån 7 jul 11:38 | ID: 34265938
    Noas mamma

Noas mamma skrev 2008-07-07 00:30:38 följande: Jo de svarta, tunna och avlånga... de är väl bara skräp?

Nä dom ska sitta i liggdelen :D om det är dom jag tänker på! På båda kortsidorna av liggdelen (i mitten) finns ett litet fack där dom ska bo i :D så släng dom inte!

• Natural

Noas mamma, varför bjuder du in mig för att se på din OiOi och sedan så blockerar du mig?

• molly 81

Idag såg jag en kollega;)

Körde med en helsvart Gecko(Fast min kommer snart vara röd eller röd /svart!)

Man nickar och lite mot varandra, särskilt när de rullar förbi en vagn, modell STOR

• Natural
    SooJuicy skrev 2008-08-01 15:21:52 följande:
    Kollade oioi nyheter för hösten och hur snyggo va inte den här *slurp*Kliar i fingrara måste jag säga vill ha, ska ha www.minandmine.com/pc-182-24-snakeskin-rust.a...
    [/citat]
    Bobbenn skrev 2008-08-01 16:57:35 följande:
    [citat]
    Kan detta va något kanske? www.blocket.se/vi/17219639.htm
    Det nya chassit skulle inte jag köpa beggat, det kan vara defekt och du har ingen som helst garanti eftersom garantin bara gäller första köparen.

Köp helst en beggad bugga med det gamls chassit om du ska ha beggat för det chassit har inte dem defekter som är känt på dem nya. Garantin gäller bara första köparen, inte så kul att köpa ett defekt chassi då inte.
  • Noiis

För det första har jag inte blockat dig så det var onödigt skrivet

Natural skrev 2008-08-01 18:08:08 följande:

Noas mamma:Eftersom du blockat mig av någon outgundlig anledning så får jag svara på ditt GB inlägg härDu skrev förlande i tråden som du påstår dig inte ha skrivit, Står på sidan 3063057Mån 7 jul 11:38 | ID: 34265938Noas mammaNoas mamma skrev 2008-07-07 00:30:38 följande: Jo de svarta, tunna och avlånga... de är väl bara skräp?Nä dom ska sitta i liggdelen :D om det är dom jag tänker på! På båda kortsidorna av liggdelen (i mitten) finns ett litet fack där dom ska bo i :D så släng dom inte!
    Så här skrev du:

Det ska inte sitta några plastskivor i fickorna på liggdelsbasen som du skriver i buggatråden, där i dem fickorna ska selebanden vara i. Skivorna sitter längs med kortsidorna bak för att ge stadga och inget annat

Du ska kanske läsa igenom mitt inägg en gång till. Precis som jag sa så ska de vara avlånga plastbitar i fickorna på kortsidorna av liggdelen och de konstaterar du ju själv vart vill du komma??

• Natural
    Caeruleus skrev 2008-08-01 12:30:24 följande:
    Försöker hitta vart på Bugaboos hemsida som jag kan ladda ner beskrivningen för service-kitet men jag hittar inte. Någon som vet och kan länka...snälla!
    Det finns väl ingen beskrivning för det?

Instruktioner för vagnen hittar du annars på hemsidan om du väljer products och Cameleon och sedan är det bara att leta sig fram. Man får ladda ner det. Det är samma info som i böckerna fast på engelska.
  • Bobbenn
    Natural skrev 2008-08-01 18:23:02 följande:
    Den från Kristianstad skulle jag ringa på om jag var intresserad.
    Har kontaktat henne. Vi får se om hon svarar =)
    Azaah mammas snäcka
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14