• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • modestyclara
    Bobbenn skrev 2008-08-01 09:43:16 följande:
    Har aldrig hört om problem med handtag, skruvar oc bromsar förut på EL tex. Vill verkligen ha en bugga. Vågar jag köpa begagnad? Kommer inte ha möjlighet att se vagnen
    EL har haft jätteproblem med ihopfällningsgrejen på sina citycross. Den klickar inte i ordentligt när man fäller upp vagnen. Det är ju mycket värre för då kan ju vagnen fällas halvvägs ihop!
  • Kajsan

Noas mamma skrev 2008-08-01 18:38:33 följande:

På min liggdel är det små fickor där jag har dom små plast bitarna jag menar INTE dom facken där man har selen i.Men va spelar de för roll? de e ganska länge sedan detta va aktuellt
    Ja det är riktigt, det finns små fack på kortsidorna där stödpinnarna ska sitta för att hålla upp liggdelstyget
  • Bobbenn
    modestyclara skrev 2008-08-01 18:54:43 följande:
    EL har haft jätteproblem med ihopfällningsgrejen på sina citycross. Den klickar inte i ordentligt när man fäller upp vagnen. Det är ju mycket värre för då kan ju vagnen fällas halvvägs ihop!
    Inga sånna problem med våran iaf =) Verkar som alla vagnar på något sätt är "dödsfällor"
    Azaah mammas snäcka
  • Natural

Noas mamma skrev 2008-08-01 18:44:50 följande:

Har aldrig sagt nåt om facken på långsidan! Lägger ner att prata med dig om detta då du kan inboxa mig om du vill bråka. Tycker inte att andra här inne ska bli drabbade.
    Hur kan du anse att jag bråkar? Jag ville bara rätta dig.

men det går ju tydligen inte utan att du brusar upp, så end of discussion!!!!!
  • oOrosamarängerOo
    modestyclara skrev 2008-08-01 18:49:59 följande:
    Men det är ju en jättesvår fråga du ställer som typ bara thj kan svara på så det är väl inte så konstigt att du inte får svar?
    Efter som de som kan lite mer är på semester, så är det nog inga andra som vet helt 100, och då svarar man inte bara efter som man inte vethelt säkert.

Och  hoppas de njuuuter av den och tar semester från buggatråden med 
  • Natural

Mary Cherry skrev 2008-08-01 18:48:03 följande:

Jag har fickor på långsidan på min liggdel, de där man stoppar ner midjebältet till selen. Hon kanske inte har blockat dit utan har valt att man måste vara med på hennes kompislista för att komma in på hennes sida. Du lär inte kunna se mina bilder, men jag har inte blockat dig för det.
    Jo på långsidan har alla cam fickor på långsidan.

Det stod att jag var blockad när jag försökte skicka inboxa.
  • Natural
    modestyclara skrev 2008-08-01 18:49:59 följande:
    Men det är ju en jättesvår fråga du ställer som typ bara thj kan svara på så det är väl inte så konstigt att du inte får svar?
    Men nån annan måste ju också reagera på det, men har alla nya chassin då som inte är äldre än från aug 07? Jag tänkte att det kanske skulle bli lite "prat" om det, få respons på det. Jag har frågat thj, men inte fått svar.
  • Natural
    modestyclara skrev 2008-08-01 18:51:59 följande:
    Kan ju bero på att de flesta i tråden köpte från BT?
    Men har alla som beställt nya chassit från BT chassin tillverkade från aug 07 till maj 08 då? Mitt är från juni 07, men beställt i svensk butik och peppar peppar så håller det fortfarande, men jag tycker att alla som har det chassit med snäppfästen bord efå nya skruvar och inte bara dem som har chassin från aug förra året.
  • Natural
    SooJuicy skrev 2008-08-01 19:02:13 följande:
    Efter som de som kan lite mer är på semester, så är det nog inga andra som vet helt 100, och då svarar man inte bara efter som man inte vethelt säkert.Och  hoppas de njuuuter av den och tar semester från buggatråden med 
    Se svaret som jag gav till Modesty.
  • oOrosamarängerOo
    Natural skrev 2008-08-01 19:10:42 följande:
    Se svaret som jag gav till Modesty.
    ??
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14