• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Mamma och Fru
    Shoegirl skrev 2008-08-01 20:59:02 följande:
    Ja, Man fäster ligglocket i dem
    [/citat]

Aaah jag misstänkte att det var till de :D varför fäster man ligglocket i dom om man endå har drag kedja? Äh jagfår nog sätta dit liggdelen enbart för att undersöka läget :D
    NovJenny skrev 2008-08-01 21:02:59 följande:
    [citat]
    Jaha, är det de.Jag trodde hon menade de under ramen, eller det kanske är samma? Yr.
    Oj dålig på att förklara :D menade dom uppe på
  • Senap
    Mamma och Fru skrev 2008-08-01 21:14:08 följande:
    Oj dålig på att förklara :D menade dom uppe på
    Jag antog det var dem Undrade samma (har inte heller använt liggdelen) så jag kollade upp det *forskarnörd*
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Mamma och Fru
    Shoegirl skrev 2008-08-01 21:38:18 följande:
    Jag antog det var dem Undrade samma (har inte heller använt liggdelen) så jag kollade upp det *forskarnörd*
    me like forskar nördar ;) Ni vet vad ni talar om (oftast iallafall )
  • Senap
    Mamma och Fru skrev 2008-08-01 21:40:58 följande:
    me like forskar nördar ;) Ni vet vad ni talar om (oftast iallafall )
    ALLTID! *håller fingrarna i kors bakom ryggen* Oskyldig
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • LillKickan

Hej hopp!
    Jag har en Bugaboo som tillverkades i sep 07 och ska då vara en av de som man ska få nya skruvar/chassi till. Jag har dock inte, peppar peppar, än haft problem med min vagn. Men jag kollade på Bugaboos hemsida och fyllde i formuläret som de har på sidan om fästena och de skulle skicka nya skruvar till mig sa de. Var det inte så att man skulle ha andra sorts fästen i stället än skruvar och skulle man inte få ett nytt chassi med dessa???

Är det någon som fattar vad jag menar. Känner mig förvirrad i huvudet i värmen just nu!

• LillKickan

Det skulle inte ens vara en sån "gubbe" i slutet av meddelandet... haha

• Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-08-01 21:03:21 följande:
    Någon här som vet när "THJ" kommer hem? Var det denna vecka eller nästa?
    *gissar* Hon skulle väl vara borta i 2 veckor, åkte i förra veckan så det är nog iallafall en vecka kvar innan hon e hemma igen och tillbaka in i Buggaland 11 aug öppnar ju kidzshopen så antar att hon är hemma den 10 kanske?
  • Natural

Soo Juicy: Du undrade vad jag menade, men kolla inlägg nr 5216 och 5217 på sidan 522. Det är mina svar till ModestyClara ang skruvar till chassin tillverkade augusti 07 till maj 08.

• Natural
    Lille Mammsen skrev 2008-08-01 19:56:11 följande:
    jag har en gecko o jag har långa/smala fickor på varje kortsida...där av långa plast pinnar sitter!! Är det det ni disk? sorry om jag e helt ute o cyklar i disk.
    Det äröverspelat och vi pratar om Cameleon och fickorna på långsidan på liggdelsbasen som man stoppar selens bälten i och inget annat.

Men det är ur världen nu, min mening vara bara att rätta det så att ingen annan skulle få fel info.
  • Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-08-01 22:02:33 följande:

*gissar* Hon skulle väl vara borta i 2 veckor, åkte i förra veckan så det är nog iallafall en vecka kvar innan hon e hemma igen och tillbaka in i Buggaland 11 aug öppnar ju kidzshopen så antar att hon är hemma den 10 kanske?
    Åhhhh,är ju så nyfiken på om hon fått svar från BB jööööö......
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14