• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Mini78
    mamma2003 skrev 2008-08-16 21:42:26 följande:
    Nu är jag inte säker på hur du menar?
    Alltså, köra den fram- och tillbaka på stället hundra gånger typ utan att den kör iväg åt sidorna, utan håller sig rakt fram- och tillbaka.
  • Fröken Småland
    Mini78 skrev 2008-08-16 21:47:09 följande:
    Alltså, köra den fram- och tillbaka på stället hundra gånger typ utan att den kör iväg åt sidorna, utan håller sig rakt fram- och tillbaka.
    Det går jättebra, antagligen även med de små hjulen olåsta .
  • Mamma Kråkan
    gaaah nu kommer jag med ännu fler frågorFlört någon som har en gecko som är nöjd med den?cameleon känns lite mäktig i priset då jag redan har en uj duo.min lilla kille är 4 månader så vi kommer ju att andvända sitt delen direkt.
  • Fröken Småland
    JuliaochNelly skrev 2008-08-16 21:52:12 följande:
    gaaah nu kommer jag med ännu fler frågor någon som har en gecko som är nöjd med den?cameleon känns lite mäktig i priset då jag redan har en uj duo.min lilla kille är 4 månader så vi kommer ju att andvända sitt delen direkt.
    Finns många som har Gecko och som är nöjda, de svarar säkert snart. Men låt mig slå ett slag för modellen Frog som finns att köpa begagnad och ofta utan liggdel. Den är en perfekt och lättkörd modell tycker jag och det finns fortfarande klädslar att köpa till dem. Gå in på www.bugaboo.com och välj Nordamerika och Comparison chart så ser du skillnaden mellan Cameleon och Frog (som fortfaranade säljs over there).
  • Mamma Kråkan

okej så man kan sätta cameloen tyg på den?

mamma2003 skrev 2008-08-16 22:08:00 följande:
    Finns många som har Gecko och som är nöjda, de svarar säkert snart. Men låt mig slå ett slag för modellen Frog som finns att köpa begagnad och ofta utan liggdel. Den är en perfekt och lättkörd modell tycker jag och det finns fortfarande klädslar att köpa till dem. Gå in på www.bugaboo.com och välj Nordamerika och Comparison chart så ser du skillnaden mellan Cameleon och Frog (som fortfaranade säljs over there).
  • Mamma Kråkan

verkar vara så himla gamla ute på nätet är det rimligt med 4900 lr för en 05 frog?

mamma2003 skrev 2008-08-16 22:08:00 följande:
  • Fröken Småland

Det går att sätta på Cameleontyg på Frog, även suffletten passar perfekt om man byter fästen. Men det finns alltså även nya Frogklädslar att köpa hos www.kidzshop.se.

JuliaochNelly skrev 2008-08-16 22:13:36 följande:
    verkar vara så himla gamla ute på nätet är det rimligt med 4900 lr för en 05 frog?
    Det är alldeles för dyrt. Jag tycker att 3.500:- är lagom för en Frog i hygglig form, möjligen med solblekt sufflett. Men jag är rätt snål av mig. Sen beror det såklart mycket på vilka tillbehör som ingår.
  • Mamma Kråkan

Låter ju perfekt...för frogen påminner mer och cameleon än geckon? vart inne på hemsidan men fattade inte villket som vart sitt måttet.

mamma2003 skrev 2008-08-16 22:20:55 följande:
    Det går att sätta på Cameleontyg på Frog, även suffletten passar perfekt om man byter fästen. Men det finns alltså även nya Frogklädslar att köpa hos www.kidzshop.se.Det är alldeles för dyrt. Jag tycker att 3.500:- är lagom för en Frog i hygglig form, möjligen med solblekt sufflett. Men jag är rätt snål av mig. Sen beror det såklart mycket på vilka tillbehör som ingår.
  • Kajsan

Nu fick jag svar på annonsen med 14000 kr geckon, hon ville att jag skulle ringa för att få reda på vad som kostat 14000.
    det tog hon inte via mejl .

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14