• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Fröken Småland
    JuliaochNelly skrev 2008-08-16 19:30:11 följande:
    ser en massa chassi ute på blocket...hur gör man då ? kan man byggen en egen vagn då? tusen tack på förhand
    Det kan man. Men de flesta chassin som ligger till försäljning är antagligen defekta. Och om du inte köper alla delar jättebilligt så blir det dyrare att bygga själv än att köpa komplett.
  • trullsa

Ni som beställt skötväskor från usa, vet ni vad som händer om den åker fast i tullen.Man får väl betala så klart,men är det bara skatten som man då betalar,är det mellan skillnaden mot vad den kostar här. Nu krånglade jag till det men ni fattar nog vad jag menar.

• Mamma Kråkan

tusen tack

mamma2003 skrev 2008-08-16 19:37:55 följande:
    Det kan man. Men de flesta chassin som ligger till försäljning är antagligen defekta. Och om du inte köper alla delar jättebilligt så blir det dyrare att bygga själv än att köpa komplett.
  • titti76

Hej, frågar åt en väninna, är det någon som har bilder på Bee med barn 2-4 år sittandes i? Hur är den storleksmässigt?

- nöjd med två? -
  • bennysson
    Stargirl skrev 2008-08-16 07:29:08 följande:
    OTH´s glider rakt ur. De är så glatta att de inte sitter kvar i fem sekunder. Iaf inte i sittande läge.
    okej då lär det ju vara samma med elodieåkpåsarna?
    fär de är ju också glansiga?

hmmm fasen vad svårt det här var då. gillar inte buggans åkpåse alls. tycker den verkar tunn och drar den inte åt sig vatten? verkaar inte direkt vattenaavisande?

Finns det några andra bra alternativ?
  • Fröken Småland
    bennysson skrev 2008-08-16 21:05:50 följande:
    okej då lär det ju vara samma med elodieåkpåsarna?fär de är ju också glansiga?hmmm fasen vad svårt det här var då. gillar inte buggans åkpåse alls. tycker den verkar tunn och drar den inte åt sig vatten? verkaar inte direkt vattenaavisande?Finns det några andra bra alternativ?
    Buggans egna är grym! Och visst är den vattenavvisande. Men om du inte gillar den så skall jag sluta tjata . Har du kollat på lodger bunker? Men den är definitivt inte vattenavvsisande, men jättemysig. Fast främst i liggdelen såklart.
  • Kajsan
    titti76 skrev 2008-08-16 20:54:31 följande:
    Hej, frågar åt en väninna, är det någon som har bilder på Bee med barn 2-4 år sittandes i? Hur är den storleksmässigt?
    Jag har!
  • bennysson
    mamma2003 skrev 2008-08-16 21:10:35 följande:
    Buggans egna är grym! Och visst är den vattenavvisande. Men om du inte gillar den så skall jag sluta tjata . Har du kollat på lodger bunker? Men den är definitivt inte vattenavvsisande, men jättemysig. Fast främst i liggdelen såklart.
    ja jag tror dig, men jag vill ju ha en svart!! gaaah varför gör dom inte svarta?
    Har en svart gecko och vill inte ha en mörkgrå åkpåse :(

gillar inte att frogåkpåsen är beige i annars hade det kunnat vara ngt..
  • Måledal

Har precis beställt en cam från babytrader. Är det någon som vet om dom leverar hem till dörren eller til postkontor?

• Fröken Småland
    bennysson skrev 2008-08-16 21:15:07 följande:
    ja jag tror dig, men jag vill ju ha en svart!! gaaah varför gör dom inte svarta?Har en svart gecko och vill inte ha en mörkgrå åkpåse :(gillar inte att frogåkpåsen är beige i annars hade det kunnat vara ngt..
    Frogåkpåsen har grått foder, är det det du menar? Annars är den ju helt svart. Även påsen till Bee är helt svart med svart foder. Passar fint i Geckon men saknar ju den lilla fickan under samt fickan att kränga över ryggen.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14