• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • mamma på vift
    bennysson skrev 2008-08-16 21:15:07 följande:
    ja jag tror dig, men jag vill ju ha en svart!! gaaah varför gör dom inte svarta?Har en svart gecko och vill inte ha en mörkgrå åkpåse :(gillar inte att frogåkpåsen är beige i annars hade det kunnat vara ngt..
    men finns det inte en svart åkpåse till bee som även passar i cameleon och gecko?
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • mamma på vift
    mamma2003 skrev 2008-08-16 21:18:28 följande:
    Frogåkpåsen har grått foder, är det det du menar? Annars är den ju helt svart. Även påsen till Bee är helt svart med svart foder. Passar fint i Geckon men saknar ju den lilla fickan under samt fickan att kränga över ryggen.
    precis den jag menade
  • Mini78

Frågar igen, eftersom jag glömde kolla om jag fick svar förra gången jag frågade... Räcka ut tungan

Funderar på Cameleon, går de mindre hjulen att låsa i ett läge så de inte roterar 360 grader?

• Fröken Småland
    Mini78 skrev 2008-08-16 21:24:45 följande:
    Frågar igen, eftersom jag glömde kolla om jag fick svar förra gången jag frågade... Funderar på Cameleon, går de mindre hjulen att låsa i ett läge så de inte roterar 360 grader?
    Det går bra att låsa de små hjulen.
  • bennysson

mamma på vift skrev 2008-08-16 21:19:27 följande:

men finns det inte en svart åkpåse till bee som även passar i cameleon och gecko?
    men men men men.. någon skrev här förut att bee-åkpåsen inte alls passade? så jag la ner den tanken...

någon somvet en butik i sthlm som har bee-åkpåsar inne så man kan testa?
  • bennysson
    mamma2003 skrev 2008-08-16 21:18:28 följande:
    Frogåkpåsen har grått foder, är det det du menar? Annars är den ju helt svart. Även påsen till Bee är helt svart med svart foder. Passar fint i Geckon men saknar ju den lilla fickan under samt fickan att kränga över ryggen.
    är fodret grått? såg beige ut på bilden på kidzshoppen men om det är grått är det ju annorlunda...gillar inte beige bara
  • mamma på vift
    bennysson skrev 2008-08-16 21:30:28 följande:
    mamma på vift skrev 2008-08-16 21:19:27 följande: men men men men.. någon skrev här förut att bee-åkpåsen inte alls passade? så jag la ner den tanken... någon somvet en butik i sthlm som har bee-åkpåsar inne så man kan testa?
    det enda som skiljer sig är ju att bee åkpåsen inte har den där fickan under rumpan som man skjuter in sittplattan i samt den man fäster i överkant....annars ser de väl likadana ut.
    kan ju vara värt att testa...vet dock ingen butik i sthlm då jag inte bor där...men hoppas någon annan kan svara på det.
  • Fröken Småland
    bennysson skrev 2008-08-16 21:32:14 följande:
    är fodret grått? såg beige ut på bilden på kidzshoppen men om det är grått är det ju annorlunda...gillar inte beige bara
    Fodret är ljusgrått i alla Frog-påsar, oavsett färg på utsidan. Helt OK tycker jag även om det är snyggare när det är samma färg både på in- och utsidan.
  • Mini78
    mamma2003 skrev 2008-08-16 21:27:36 följande:
    Det går bra att låsa de små hjulen.
    Åh, vad bra! Tack! Då är det inga problem att "vagna" en bebis i en cameleon?
  • Fröken Småland
    Mini78 skrev 2008-08-16 21:36:08 följande:
    Åh, vad bra! Tack! Då är det inga problem att "vagna" en bebis i en cameleon?
    Nu är jag inte säker på hur du menar?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14