• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • luttelin
    luttelin skrev 2008-08-20 21:45:40 följande:
    Nu är jag här igen... Hittade en vagn förut idag ( länkar www.blocket.se/vi/17663059.htm )Om jag skulle vilja ha samma färg på sittdelen som på liggdel & varukorg köper jag då en sittdelsbas???? Och vilka delar ingår i så fall i detta set? Det röda & det beiga (ej suflett) eller bara det röda?
    Ngn måste ju veta! Ni är ju för tusan BB-proffs nästan allesammans här inne.
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Kajsan
    luttelin skrev 2008-08-20 22:32:18 följande:
    Ngn måste ju veta! Ni är ju för tusan BB-proffs nästan allesammans här inne.
    En röd sittdelsbas, precis! Den kostar typ 880 kr ny och då ingår det röda.
    Det beiga tillhör toppklädseln.
  • Mamma Kråkan
    hur noga är det med inställningen på dom små hjulen? gaa satt och små läste i boken man fick med och blev maximalt förvirrad
  • Mamma Kråkan

måste slänga in en fråga till ska tvätta sittdelen men där är ju dom hårda plastskenorna i ryggen får man ut dom?det står ju att den ska kunna tvättas men jag hittar inget ställa att ta ut dom på

• luttelin
    Kajsan skrev 2008-08-20 22:33:34 följande:
    En röd sittdelsbas, precis! Den kostar typ 880 kr ny och då ingår det röda.Det beiga tillhör toppklädseln.
    TACK!

Så om jag köper en sittdelsbas i grått så kommer vagnen bara gå i grått & beige om jag fattat det hela rätt...?
    Var ju två sufletter med till vagnen, är det samma sorts suflett till ligg & sitt?
  • Kajsan
    luttelin skrev 2008-08-20 22:40:56 följande:
    TACK! Så om jag köper en sittdelsbas i grått så kommer vagnen bara gå i grått & beige om jag fattat det hela rätt...?Var ju två sufletter med till vagnen, är det samma sorts suflett till ligg & sitt?
    Ja precis!
    Eller så försöker du byta din röda mot en som har grå.
    Det är samma toppset ( suflett , sittdels överdrag och liggdelslock) det kan du ju också köpa ett nytt set av om du inte vill ha beige Kostar 1000 kr nytt.
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2008-08-20 22:46:48 följande:
    Ja precis!Eller så försöker du byta din röda mot en som har grå.Det är samma toppset ( suflett , sittdels överdrag och liggdelslock) det kan du ju också köpa ett nytt set av om du inte vill ha beige Kostar 1000 kr nytt.
    Ah! Du hade en offwhite där, det är supersnyggt!
  • MGn
    JuliaochNelly skrev 2008-08-20 22:38:36 följande:
    måste slänga in en fråga till ska tvätta sittdelen men där är ju dom hårda plastskenorna i ryggen får man ut dom?det står ju att den ska kunna tvättas men jag hittar inget ställa att ta ut dom på
    lägg hela sittdelen i ett örngott så skenorna inte skadar maskinen. går jättebra
  • luttelin
    Kajsan skrev 2008-08-20 22:47:28 följande:
    Ah! Du hade en offwhite där, det är supersnyggt!
    Tusen tack för att du redde ut detta åt mig!!
    Att ha två sufletter känns ju lite överflödigt, är det ngt man kan sälja mån tro?
  • Kajsan
    luttelin skrev 2008-08-20 22:53:46 följande:
    Tusen tack för att du redde ut detta åt mig!!Att ha två sufletter känns ju lite överflödigt, är det ngt man kan sälja mån tro?
    Ja men sälj inte den vita Den andra i fleece kan du kanske få 500 för om den är i fint skick....kanske.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14