• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2008-08-20 22:58:53 följande:
    Ja men sälj inte den vita Den andra i fleece kan du kanske få 500 för om den är i fint skick....kanske.
    Alltså inte av mig Jag vill inte ha den
  • Lokatt

kan man sätta frog sittdelsramen på ett camelon chassi? Allt annat passar ju vagnarna imellan så det borde väll gå?

• thj
    Lokatt skrev 2008-08-20 23:01:49 följande:
    kan man sätta frog sittdelsramen på ett camelon chassi? Allt annat passar ju vagnarna imellan så det borde väll gå?
    Det går absolut
    Kram
    Nu hitta jag
  • Lokatt
    thj skrev 2008-08-20 23:07:51 följande:
    Det går absolut Kram
    tack vad bra
    om någon skriver gamla 2007 chassit, vad menas? innan dom började krångla? och vad är skillnaden?
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2008-08-20 23:13:16 följande:
    tack vad bra om någon skriver gamla 2007 chassit, vad menas? innan dom började krångla? och vad är skillnaden?
    Då skriver de fel. Det är det nya chassit som heter 2007 för det kom då. Skillnaden är främst att det är skumhjul på det nya istället för lufthjul och att höjdregleringen sker med snäppfästen istället för skruvar. Det är snäppfästena som krånglar, så håll dig långt borta från dem om du inte har garanti på chassit.
  • Mamma Kråkan

så det är chassit som man ändrar höjden med dom snurrande grejorna på som är bra?

mamma2003 skrev 2008-08-20 23:25:31 följande:
    Då skriver de fel. Det är det nya chassit som heter 2007 för det kom då. Skillnaden är främst att det är skumhjul på det nya istället för lufthjul och att höjdregleringen sker med snäppfästen istället för skruvar. Det är snäppfästena som krånglar, så håll dig långt borta från dem om du inte har garanti på chassit.
  • Fröken Småland
    JuliaochNelly skrev 2008-08-21 07:10:40 följande:
    så det är chassit som man ändrar höjden med dom snurrande grejorna på som är bra?
    Det äldre med skruvarna har i princip varit felfritt, ja. Det nyare med snäppfästena är också bra (lite smidigare) men har haft en del problem vilket är ofarligt så länge man har garanti. Om man däremot köper begagnat kan det vara svårt att få hjälp om det skulle bli problem med det.
  • mollan nu

På två dagar har jag sett 5! hemma sydda sufletter. OCh jag kände igen 3 av dem härifrån direkt
    Det är så kul att flera pimpar sina buggor tycker jag

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Mamma Kråkan
    Tack.du verkar vara hemma på detta så jag slänger in en fråga till. när jag skulle tvätta madrassen så tvättade jag bara det svarta överdraget....ska man tvätta skumgummi delen och det vita nätet med?
    MGn skrev 2008-08-20 22:51:02 följande:
    lägg hela sittdelen i ett örngott så skenorna inte skadar maskinen. går jättebra
  • Stargirl
    JuliaochNelly skrev 2008-08-21 08:06:33 följande:
    Tack.du verkar vara hemma på detta så jag slänger in en fråga till. när jag skulle tvätta madrassen så tvättade jag bara det svarta överdraget....ska man tvätta skumgummi delen och det vita nätet med?
    Nätet kan tvättas i 60 grader men inte madrassen.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14