• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • ZAFT

Någon som vet vart man kan köpa enbart varukorgen förutom hos kidzshop?

Den vackraste stunden i livet var den när du kom
  • Dansing

Har ni sett "ledlights" po IKEA? Ser nästan likadant ut som Babytrader's fast priset är finare, 49:- för 2. Kanske blir bra till vinter.

• AnniPanni
    Dansing skrev 2008-08-21 11:52:45 följande:
    Är det första chassit du byter??Jag har ju redan fått mitt replacement som glider det med ( tillverkat april 08) *gaw*. Fick de nya skruvarna ifrån Babytrader igår, ska byta de o hoppas verkligen att de hjälper. Annars ska jag reklamera detta också... gubben på postens företagscenter här början känna igen mig vid det här laget[/citat]Nej, det är andra jag bytt... I sammanl tredje på denna vagn. Reklamera, de är snabba nu :) Jag är lite skeptisk om det här med skruvar...
    ah se där. Till mig så påstår de ju att jag är den enda som har klagat på replament chassit *hmmm*. Oki ska skruva i de ny skruvrna så fort lillan vaknat (sover så sött i buggan nu) så hinner jag testa det när jag hämtar från skolan/dagis sen.
  • HemmaHosSofi

Hej!

Nu har vi bestämt oss för en cam. denim så jag hoppas den dyker upp i dagarna
    Sitter och funderar på vilken färg på åkpåse som skulle passa.. såg i bildtrådarna att det fanns en del denim så jag undrar vilken färg ni har??

Längtar som ett barn på julafton just nu

Joline 080219
  • Minamaria

Puffar för min fråga..

Hur är det med garantier?

Är 850 kr bra pris?

Minamaria skrev 2008-08-21 11:29:34 följande:
    Tjena! Behöver lite råd. Har precis köpt ny sittdelsbas och varukorg från en tjej här på familjeliv, betalade 750 kr för båda, de var använda i 3 månader. Nu funderar jag på att sälja min egna sittdelsbas och korg, men vet inte om det är smart om man nu vill sälja vagnen längre fram? Hur är det med garantier och så om jag inte har kvar mitt gamla? Min sittdel är helt ny, vad tycker ni är rimligt pris? Funderar på 850 kr för båda. Behålla eller sälja?/Anna
  • AnniPanni
    Dansing skrev 2008-08-21 12:09:26 följande:
    Har ni sett "ledlights" po IKEA? Ser nästan likadant ut som Babytrader's fast priset är finare, 49:- för 2. Kanske blir bra till vinter.
    jag har såna på min bugga.. funkar bra
  • Stargirl
    Minamaria skrev 2008-08-21 12:11:01 följande:
    Puffar för min fråga..Hur är det med garantier? Är 850 kr bra pris?
    Det spelar ingen roll vilka tygr man har för garantin. Men just sittdelstyget som du säljer förvinner ju garantin på men den du har könt ny har ju egen garanti.
    *~Bugaboo RULES~*
  • vildamar

Tack snälla för svaren

NU SÅ! Jag har köpt en ståbräda, bugaboos egna och monterade fast den nu men jag undrar hur tusan får min dotter plats att stå där när liggdelen åker på- har sittdelen nu och kan inte byta till den andra förrän min sambo kommer hem på lör...Men ramen är ju detsamma så nu är den i liggposition och jag tycker att den går nästan hälften över själva ståbrädan- förstår ni..? Tilläggas att min dotter är 2år 9 mån och smal som en pinne. Min dotter kommer också hem på lör så jag kan inte testa
    Jag måste lämna tillbaka den på lör om jag inte ska ha den!

Ngn med erfarenhet? Bilder?

• Stargirl
    vildamar skrev 2008-08-21 12:30:23 följande:
    Tack snälla för svaren NU SÅ! Jag har köpt en ståbräda, bugaboos egna och monterade fast den nu men jag undrar hur tusan får min dotter plats att stå där när liggdelen åker på- har sittdelen nu och kan inte byta till den andra förrän min sambo kommer hem på lör...Men ramen är ju detsamma så nu är den i liggposition och jag tycker att den går nästan hälften över själva ståbrädan- förstår ni..? Tilläggas att min dotter är 2år 9 mån och smal som en pinne. Min dotter kommer också hem på lör så jag kan inte testa Jag måste lämna tillbaka den på lör om jag inte ska ha den!Ngn med erfarenhet? Bilder?
    Jadå man får plats på den även med liggdelen på. Det finns nog flera med bilder i denna tråden.
    *~Bugaboo RULES~*
  • vildamar
    Dansing skrev 2008-08-21 12:09:26 följande:
    Vad är ledlights?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14