• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • vildamar
    Stargirl skrev 2008-08-21 12:31:50 följande:
    Jadå man får plats på den även med liggdelen på. Det finns nog flera med bilder i denna tråden.
    Vad bra! Tack så mkt för svaret! Jag kanske kollar runt i era pres nu för att se
  • mamma på vift
    HemmaHosSofi skrev 2008-08-21 12:10:25 följande:
    Hej!Nu har vi bestämt oss för en cam. denim så jag hoppas den dyker upp i dagarna Sitter och funderar på vilken färg på åkpåse som skulle passa.. såg i bildtrådarna att det fanns en del denim så jag undrar vilken färg ni har??Längtar som ett barn på julafton just nu
    Jag har oxå denim...och jag velar mellan gamla orange, nya rosa, nya ljusblåa eller röd. Är mest inne på den gamla orange....men kanske gul skulle vara snyggt oxå!!! Tur att jag har tid att vela ett tag till innan det e dags att använda den
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • AnniPanni
    vildamar skrev 2008-08-21 12:34:11 följande:
    Vad är ledlights?
    Lampor

Det är en vit diod i en genomskinlig plastflörp som man kan sätta fast runt chsssit. Och en röd. Som reflexer fast ja de lyser . Eller de lyser eller blinkqr (ikeas har tre olika lägen)
  • Anna 78

Hej! Funderar starkt på att köpa en Bugaboo Bee till vår son som snart är 7 månader. Har läst en del om den här på FL och har förstått att många använder den som "extra-vagn". Funkar det inte bra att bara ha den eller är den mer som en shopping/resevagn?

• Stargirl
    mamma på vift skrev 2008-08-21 13:03:47 följande:
    Jag har oxå denim...och jag velar mellan gamla orange, nya rosa, nya ljusblåa eller röd. Är mest inne på den gamla orange....men kanske gul skulle vara snyggt oxå!!! Tur att jag har tid att vela ett tag till innan det e dags att använda den
    Min syster hade röd åkpåse till denim. Det var supersnyggt. Men orange är oxå hur fint som helst. Har aldrig sett den klarblå med denim men det låter superfint!
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    mamma på vift skrev 2008-08-21 13:14:04 följande:
    Någon som letar efter en bugaboo med endast sittdel så finns en här www.blocket.se/vi/17731539.htm bra pris oxå. Inte min annons!! Jag behåller min pärla
    Gick inte?
    *~Bugaboo RULES~*
  • mamma på vift
    Stargirl skrev 2008-08-21 13:16:33 följande:
    Gick inte?
    då e den såld redan var en cam med brun sittdelsbas + varukorg och sand topp för 3500 kr!!! Så någon har gjort ett klipp
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • Stargirl
    mamma på vift skrev 2008-08-21 13:18:43 följande:
    då e den såld redan var en cam med brun sittdelsbas + varukorg och sand topp för 3500 kr!!! Så någon har gjort ett klipp
    OJ billigt.
    *~Bugaboo RULES~*
  • FinalFantasy
    mamma på vift skrev 2008-08-21 13:18:43 följande:
    sjysst
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14