• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Senap
    AIE skrev 2008-08-21 15:41:48 följande:
    Har blivit erbjuden att köpa en beg sittdelsbas för 700kr. Den är aldrig använd men jag tycker det är lite för mkt ändå`?Vad tycker ni?
    Dyrt!
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • Dansing
    Krokodil skrev 2008-08-21 13:49:08 följande:
    Vad heter de på IKEA? Letar på deras webb, men kan inte hitta bland barnsäkerhetsprodukter eller i sökfunktionen.
    "Förvåna" heter de, men finns inte på hemsidan. Jag såg massor på Kållered i söndags och i Örebro för ett par veckor sen. Säkert finns de överallt. Ikea family, säkerhetsprodukter, brukar finnas bredvid barncyklar.
  • Little daugther

Vad stoppar ni era dynor till vagnen med?

• SStina
    Little daugther skrev 2008-08-21 17:21:37 följande:
    Vad stoppar ni era dynor till vagnen med?
    Två lager vadd...som finns på metervara.
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • Krokodil
    Svar på #7300
    Dansing skrev 2008-08-21 16:18:47 följande:
    "Förvåna" heter de, men finns inte på hemsidan. Jag såg massor på Kållered i söndags och i Örebro för ett par veckor sen. Säkert finns de överallt. Ikea family, säkerhetsprodukter, brukar finnas bredvid barncyklar.
    Tackar! Mailade IKEA men har inte fått något svar. Kanske är en tillfällig produkt bara. Vill dubbelkolla innan jag åker. Annars kan man säkert hitta liknande i nån cykelaffär, det hade jag inte tänkt på innan.

Någon annan som har tips på reflexer att sätta på? Vill helst undvika klistermärkesvarianten ifall man ska sälja sen nån gång. Det finns ju ekerreflexer som jag hade på min Teutonia förut, men de passar ju inte till Camen. Vet ni några andra bra som passar?
  • luttelin

Nu är jag oxå Bugabooägare! Blev vagnen i annonsen.. fick den för 5500:-. Frågan är bara vad jag ska göra med den extra "ramen" och sufletten. Vad kan man sälja de för? För det är ju inget jag behöver ha kvar....

Vill ju gärna byta min sittdelsbas oxå. Har en röd & vill ha en grå som varukorgen.

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • tvåbarnsmammavillkanske haentill

Här kommer en kanske jättedum fråga. Hur öppnar jag spännet på JuJu Be Connect?

• FinalFantasy

Jag vet en som vill ha en ram *fniss*

luttelin skrev 2008-08-21 18:41:54 följande:
    Nu är jag oxå Bugabooägare! Blev vagnen i annonsen.. fick den för 5500:-. Frågan är bara vad jag ska göra med den extra "ramen" och sufletten. Vad kan man sälja de för? För det är ju inget jag behöver ha kvar....Vill ju gärna byta min sittdelsbas oxå. Har en röd & vill ha en grå som varukorgen.
    Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Lokatt
    tvåbarnsmammavillkanske haentill skrev 2008-08-21 18:49:16 följande:
    Här kommer en kanske jättedum fråga. Hur öppnar jag spännet på JuJu Be Connect?
    den kan kännas hård om man bara försöker dra i spännet, dra uppåt i spännet och rem snutten. Gick det att förstå? svår beskrivet...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14