• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Olivia och Max
    luttelin skrev 2008-08-21 18:41:54 följande:
    Nu är jag oxå Bugabooägare! Blev vagnen i annonsen.. fick den för 5500:-. Frågan är bara vad jag ska göra med den extra "ramen" och sufletten. Vad kan man sälja de för? För det är ju inget jag behöver ha kvar....Vill ju gärna byta min sittdelsbas oxå. Har en röd & vill ha en grå som varukorgen.
    Åååh grattis!!
  • Mamma Kråkan

Grattis

luttelin skrev 2008-08-21 18:41:54 följande:
    Nu är jag oxå Bugabooägare! Blev vagnen i annonsen.. fick den för 5500:-. Frågan är bara vad jag ska göra med den extra "ramen" och sufletten. Vad kan man sälja de för? För det är ju inget jag behöver ha kvar....Vill ju gärna byta min sittdelsbas oxå. Har en röd & vill ha en grå som varukorgen.
  • FinalFantasy

Alltså.. vi blev hotade att vi skulle bli polisanmälda när min sambo bad en returfraktsedel för vi skulle skicka tillbaka en del vi inte ville ha Vi beställde fyra delar till vår bugga (klädsslar) men vill skicka tillbaka vår suflett då vi fått en uppsydd av mamma på vift och han mailade och bad returfraktsedel och då skrev dom att de skulle polisanmäla oss för HAN inte la ordern utan jag fyllde i den men den skickades till hans namn. På vilka grunder? Sitter vi brevid varandra är det då fanimig inget olagligt Sorry men nu är jag förbannad!

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • Fröken Småland
    luttelin skrev 2008-08-21 21:07:57 följande:
    Jösses, inte trodde jag att så många var intresserade av ramen. Fått massor av mail... Vad är då ett vettigt pris? 1100:- ny såg jag.Och vad kan man ta för sufletten, exkl. tyg?Sittdelstyg & suflett i beige fleece?Hur funkar bytestråden?Kan tänka mig att byta delarna mot en grå sittdelsbas & en åkpåse... Med lite pengar emellan gissar jag på.
    Sådär får du inte ragga i tråden, då kan du/vi få ovett . Anmäl ditt inlägg för säkerhets skull.
  • Senap
    luttelin skrev 2008-08-21 21:07:57 följande:
    Jösses, inte trodde jag att så många var intresserade av ramen. Fått massor av mail... Vad är då ett vettigt pris? 1100:- ny såg jag.Och vad kan man ta för sufletten, exkl. tyg?Sittdelstyg & suflett i beige fleece?Hur funkar bytestråden?Kan tänka mig att byta delarna mot en grå sittdelsbas & en åkpåse... Med lite pengar emellan gissar jag på.
    Oj oj! Inga sådan frågor här. Då kan hela tråden stängas. Gråter
    I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
  • luttelin

Oj, hade jag ingen aning om. Hur anmäler jag mig själv då?

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Senap

Klappa handen i hörnet och skriv din förklaring så tar de bort den

I Haven't Lost My Mind, It's Backed Up On Disk Somewhere
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14