• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • LillaEllan

hehe jag me det blir helt klart en till nästa bebbe, men den är inte planterad än men snart förhoppningsvis

• bebbe made in italy
    luttelin skrev 2008-08-30 15:31:25 följande:
    Jag har oxå blivit kär! Lyckades övertala sambon till att köpa en Bugga & nu är han oxå kär! Dock muttrar han lite över alla dyra tillbehör
    ja det e la karlar likt
    LillaEllan skrev 2008-08-30 15:31:34 följande:
    hehe jag me det blir helt klart en till nästa bebbe, men den är inte planterad än men snart förhoppningsvis
    önskar lycka till!!!
    Mamma till världens sötaste lilla docka
  • Fröken Småland
    rosenkind skrev 2008-08-30 13:26:55 följande:
    okej, så man får helt enkelt leva med korvigheten eller köpa en cam åkpåse!
    Jag har också en Frogpåse och det går att ha den helt slät men det sticker ut en del tyg under suffletten på baksidan. Men det extratyget går att trycka tillbaka in under sufflettkanten utan att det ser alltför dumt ut. Som man trycker in luvan i kragen på en jacka ungefär . Har ingen bild tyvärr.
  • Fröken Småland
    LillaEllan skrev 2008-08-30 15:23:48 följande:
    hej smiter in och frågar er profs några små saker.hur är vagnen att köra på grus? altså stort grus , riktigt ojmämn väg?och snÖ?med tanke på de små hjulen.får man inte med regnskydd,och lastkorg under när man köper den?har inte hittat nån info vad som följer med bara att man kan köpa till det extra.
    Det går bra att köra på vanliga grusvägar och även i lite snö. Vill man så kan man köra med stora hjulen först och låsa de små, då går det ännu lättare om vägen är ojämn. Om man som jag promenerar mycket på grus och makadamm eller om man bor där det snöar rikligt så rekommenderar jag vinterhjulen, då blir den som en vanlig fyrhjuling (fast ganska stum i fjädringen).

När man köper en vagn i Sverige så ingår sitt- och liggdel, tredelat toppset (sufflett, liggdelslock och sittdelsöverdag), varukorg, regnskydd, myggnät och instruktionsbok.
  • Vintersjäl

Jag skulle behöva lite hjälp med färger på åkpåse... Har grå bas och klarblå toppklädsel, funderar på en klarblå åkpåse - men finns det? Jag har bara sett mörkblå.. Någon som har annat förslag på färg på åkpåse annars? Jag funderar på mörkgrå men det känns lite för trist, samtidigt vill jag inte orsaka färgchock

• luttelin

Hmm.. börjar bli dags att köpa åkpåse. Har en grå bas, en offwhite suflett & ett kit med sandfärgad suflett & sittdelstyg. Funderar på att sälja det sandfärgade setet och köpa ett rött i fleece.

Vilken färg ska man välja på åkpåsen?

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • luttelin

Åkpåsar, dagens stora ämne!

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mille & Majken, våra hjärtan ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Vintersjäl
    luttelin skrev 2008-08-30 16:11:28 följande:
    Åkpåsar, dagens stora ämne!
    Jajamensan Börjar bli dags nu... Jag hoppades på att sommarvärmen skulle komma tillbakamen igår kväll fick jag helt enkelt inse att vi går mot kallare tider
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14