• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Martha

och jag shoppade allels för mycket känns det som....  dockvagn, overall, två tunikor, jacka till mej...

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • znoozan
    Martha skrev 2008-09-25 22:37:09 följande:
    och jag shoppade allels för mycket känns det som....  dockvagn, overall, två tunikor, jacka till mej...
    kan man handla för mkt?

Gaaaaaaaaaah vad trött jag är på min mobil,lämnade den på lagning för lite över 2 v sen,fick tillbax den idag och när jag skulle ringa finns inga nr på simkortet enligt telefonen 
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha
    znoozan skrev 2008-09-25 22:51:02 följande:
    kan man handla för mkt? Gaaaaaaaaaah vad trött jag är på min mobil,lämnade den på lagning för lite över 2 v sen,fick tillbax den idag och när jag skulle ringa finns inga nr på simkortet enligt telefonen 
    hihi jaaaa... blev lite osäker på jackan till mej när jag kom hem... måste prova den i  morron i dagsljus...
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-25 22:37:09 följande:
    Vad köpte du för jacka? *nyfiken* Det blev inte Vila jackan då. Jag har ju den där svarta kappan som jag köpte i Ullared förra vintern. Vill du prova den? Den är ju rätt snygg i alla fall.
  • Starlet1
    znoozan skrev 2008-09-25 22:51:02 följande:
    kan man handla för mkt? Gaaaaaaaaaah vad trött jag är på min mobil,lämnade den på lagning för lite över 2 v sen,fick tillbax den idag och när jag skulle ringa finns inga nr på simkortet enligt telefonen 
    Köpte du nåt då?

Visade min jacka för svågern när jag kom hem. Och han höll med er. Det är 2 helt olika jackor och den var ju så himla snygg, Everestjackan. Glömde köpa den på mitt kort, tog den på det gemensamma i alla fall Förvånad
  • Martha
    Starlet1 skrev 2008-09-26 06:35:27 följande:
    Vad köpte du för jacka? *nyfiken* Det blev inte Vila jackan då. Jag har ju den där svarta kappan som jag köpte i Ullared förra vintern. Vill du prova den? Den är ju rätt snygg i alla fall.
    Jooo det var Vila jackan.... blev ju så illa tvungen... kan du försöka prata med mej på msn?? får det inte att funka ordentligt här..
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-26 09:05:34 följande:
    Jooo det var Vila jackan.... blev ju så illa tvungen... kan du försöka prata med mej på msn?? får det inte att funka ordentligt här..
    Jag försöker men du står som Inte vid datorn.
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-09-26 06:36:30 följande:
    Köpte du nåt då?Visade min jacka för svågern när jag kom hem. Och han höll med er. Det är 2 helt olika jackor och den var ju så himla snygg, Everestjackan. Glömde köpa den på mitt kort, tog den på det gemensamma i alla fall
    jackan till mig,jacka till Isac,en tröja+fleecetröja till Isac! sen stängde kupolen och det var slut på det roliga
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan

Vaknade inatt av Isac som tappat nappen,sen inträffade en av de värsta saker jag vet: Isac började kräkasLedsen har inte kräkts mer iaf,men är febrig-dock pigg och har hoppat i min säng och busat men nu sover han igen...

• Martha
    znoozan skrev 2008-09-26 09:56:40 följande:
    Vaknade inatt av Isac som tappat nappen,sen inträffade en av de värsta saker jag vet: Isac började kräkas har inte kräkts mer iaf,men är febrig-dock pigg och har hoppat i min säng och busat men nu sover han igen...
    dryygt... det är ju bland de värsta som finns... blää.. 
Svar på tråden Poppispinglorna