• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Nirnaeth
    smarties skrev 2008-09-26 20:54:45 följande:
    Har du sett [rec]? Där kan du snacka hjärtklappning..*tipsa* :D
    Aldrig i helvete! Jag vägrar se nånting som är det minsta läskigt numera Jag får värsta mardrömmarna, och vågar inte sova, vågar inte gå på toa..ser spöken och zombies överallt. *fegis*

När jag var yngre var jag besatt av skräckfilmer, jag kollade på allt! Men nu är jag livrädd
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-09-26 20:56:04 följande:
    Aldrig i helvete! Jag vägrar se nånting som är det minsta läskigt numera Jag får värsta mardrömmarna, och vågar inte sova, vågar inte gå på toa..ser spöken och zombies överallt. *fegis*När jag var yngre var jag besatt av skräckfilmer, jag kollade på allt! Men nu är jag livrädd
    Vet hur du känner dig :D Jag köpte mig en survivalguide för zombieattacker härom månaden, o karln har skrattat rejält åt den.. :P

men rec skrämde skiten ur mig..helskotta..mitt hjärta slog så hårt på slutet att jag trodde det skulle hoppa ur bröstkorgen. :)
    Jag måste bara se den amerikanska remaken på den.. :)
  • Nirnaeth
    smarties skrev 2008-09-26 20:58:28 följande:
    Vet hur du känner dig :D Jag köpte mig en survivalguide för zombieattacker härom månaden, o karln har skrattat rejält åt den.. :Pmen rec skrämde skiten ur mig..helskotta..mitt hjärta slog så hårt på slutet att jag trodde det skulle hoppa ur bröstkorgen. :)Jag måste bara se den amerikanska remaken på den.. :)
    Haha! den guiden skulle jag behöva!

vad är rec för film? vad handlar den om, förutom att den är läskig?

Sist jag såg en skräckfilm, var när jag var gravid med Xander..Grudge..jävla äckelfilm säger jag bara!
    Jag var inte så rädd under själva filmen, men sen på natten..fy fan! Jag hade såna mardrömmar, och så vaknar jag mitt i natten..och Bosse, det feta aset, sitter bara nån centimeter från mitt ansikte och råglor på mig. Jag skrek, och skrek..och Thomas vaknade och skrek..
    Sen dess har ingen av oss kollat på skräckfilmer..
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-09-26 21:03:21 följande:
    Haha! den guiden skulle jag behöva!vad är rec för film? vad handlar den om, förutom att den är läskig? Sist jag såg en skräckfilm, var när jag var gravid med Xander..Grudge..jävla äckelfilm säger jag bara!Jag var inte så rädd under själva filmen, men sen på natten..fy fan! Jag hade såna mardrömmar, och så vaknar jag mitt i natten..och Bosse, det feta aset, sitter bara nån centimeter från mitt ansikte och råglor på mig. Jag skrek, och skrek..och Thomas vaknade och skrek..Sen dess har ingen av oss kollat på skräckfilmer..
    Här, kika på trailern. Om du törs.. ;)
    Nu är det här remakens trailer, men orginalet på spanska handlar om samma saker.. :)

• Nirnaeth
    smarties skrev 2008-09-26 21:05:48 följande:
    Här, kika på trailern. Om du törs.. ;)Nu är det här remakens trailer, men orginalet på spanska handlar om samma saker.. :)

Mmm..stor risk hahaha!

Jag kollar på Simpsons på Youtube istället, det är lagomt läskigt när dom firar halloween
  • smarties

Fler än jag som längtar till halloween nu, och premiären av Saw V? :D

• bebis08

Nämen fy för skräckfilmer! Jag är sååå jäkla mörkrädd!!!!
    HATAR att vara ensam hemma här ute på skogen i mörkret.....
    Inbillar mig saker titt som tätt!
    Och nu när jag är gravid så får jag ju lov att traska upp i mörkret å pinka
    stup i kvarten, gissa om jag tycker det är skoj...? *not*

Kommer ihåg när man var 15-16 och vi kollade alltid på skräckisar,
    och jag var så jäkla skitis hela tiden!

Näpp, inga skräckisar för mig tack

♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • znoozan
    smarties skrev 2008-09-26 21:09:03 följande:
    Fler än jag som längtar till halloween nu, och premiären av Saw V? :D
    kom det inte nyss en saw Här gillar alla (inte jag så mkt iof ) skräckisar så när vi ser film hela familjen är det alltid skräckis! Får väl se när Isac börjar se film då kanske hela familjen samlas runt annat
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • smarties
    znoozan skrev 2008-09-26 21:23:38 följande:
    kom det inte nyss en saw Här gillar alla (inte jag så mkt iof ) skräckisar så när vi ser film hela familjen är det alltid skräckis! Får väl se när Isac börjar se film då kanske hela familjen samlas runt annat
    Ja, jag längtar tills ungarna är tillräckligt stora för att få se skräckisar, jag har så mycket jag vill visa..o Buffy, Angel..ååh :D
  • Starlet1

Vill ni läsa nåt lite pinsamt dråpligt, så gå in på min blogg, Vardagen med Adam. Egentligen skäms jag, men kunde inte bestämma mig för om jag skulle skriva det här eller där Generad.

Svar på tråden Poppispinglorna