• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • znoozan
    smarties skrev 2008-09-26 21:33:28 följande:
    Ja, jag längtar tills ungarna är tillräckligt stora för att få se skräckisar, jag har så mycket jag vill visa..o Buffy, Angel..ååh :D
    det är faktist härligt med tonåringar när man har mer gemensamma intressen,när de är små gillar man ju inte riktigt samma saker vi gillar samma filmer och musik här
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha

guuud nu ska det snöa i morron oxå.. najs..

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Nirnaeth
    Martha skrev 2008-09-26 22:18:25 följande:
    What!? Men fan..inte än..! Jag är inte redo för vinter..

Aja, ska till Ikea i morgon så jag får väl tröstshoppa lite extra och skylla på för tidig vinter
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • MiniMie
    men guuuud vad bra att jag köpte vinterskorna allaflal da.. hahahha.. fast de inte var någon rea =)=)
  • Starlet1
    Vaddå snö. Det är ju jättefint väder ute, det har jag missat.
  • smarties

Jaha, slut på friden då, svärmor ringde o ville lämna tillbaka ungarna för hon hade sovit dåligt inatt..ja..hm.. :)
    Jag sover dåligt varje natt ja, men visst, gimme the kids :D

Och självklart har batteriet i skruvdragaren lagt av, och laddaren är i gamla lägenheten, morr!

• Starlet1
    smarties skrev 2008-09-27 11:39:25 följande:
    Jaha, slut på friden då, svärmor ringde o ville lämna tillbaka ungarna för hon hade sovit dåligt inatt..ja..hm.. :)Jag sover dåligt varje natt ja, men visst, gimme the kids :DOch självklart har batteriet i skruvdragaren lagt av, och laddaren är i gamla lägenheten, morr!
    Åh, du som skulle göra så mycket .

Själv har jag ringt och kollat min karl och barn, dom är i Kumla och har det jättebra. Skönt för dom att få lite kvalitetstid tillsammans, så jag har inte ett dugg dåligt samvete över att vara ensam hemma. Jag plockar lite och nu ska jag till Falun.

Igårkväll höll jag Adam vaken tills G kom hem. Och jösses vad glada dom blev, bägge två. Adam ville inte till mig mer, han låg bara och gosade med sin pappa. Det är så härligt att se.
  • smarties
    Starlet1 skrev 2008-09-27 12:14:17 följande:
    Åh, du som skulle göra så mycket .Själv har jag ringt och kollat min karl och barn, dom är i Kumla och har det jättebra. Skönt för dom att få lite kvalitetstid tillsammans, så jag har inte ett dugg dåligt samvete över att vara ensam hemma. Jag plockar lite och nu ska jag till Falun.Igårkväll höll jag Adam vaken tills G kom hem. Och jösses vad glada dom blev, bägge två. Adam ville inte till mig mer, han låg bara och gosade med sin pappa. Det är så härligt att se.
    Ja förbaskade skruvdragare, nåja, får gå med ungarna o hämta den sen. Så får jag lite motion idag också. :)
    Karln kommer hem vid fem, och då ska han bära allt i lägenheten har han sagt. För imorgon ska jag flyttstäda. :)
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-09-27 12:31:23 följande:
    Ja förbaskade skruvdragare, nåja, får gå med ungarna o hämta den sen. Så får jag lite motion idag också. :)Karln kommer hem vid fem, och då ska han bära allt i lägenheten har han sagt. För imorgon ska jag flyttstäda. :)
    Min karl och Adam är nu på Ikea i Örebro, så dom blir nog borta i 3 timmar till. Rätt skönt. Jag har varit i Falun nu och köpt ett par tröjor på Gina Tricot och så vart jag till Bolaget också. Det var längesen.

Nu ska jag städa vidare.
  • copernicus
    Starlet1 skrev 2008-09-27 14:00:53 följande:
    Min karl och Adam är nu på Ikea i Örebro, så dom blir nog borta i 3 timmar till. Rätt skönt. Jag har varit i Falun nu och köpt ett par tröjor på Gina Tricot och så vart jag till Bolaget också. Det var längesen.Nu ska jag städa vidare.
    VA???? på IKEA utan dej???????
    vad har hänt
Svar på tråden Poppispinglorna