• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Starlet1
    znoozan skrev 2008-09-26 09:56:40 följande:
    Vaknade inatt av Isac som tappat nappen,sen inträffade en av de värsta saker jag vet: Isac började kräkas har inte kräkts mer iaf,men är febrig-dock pigg och har hoppat i min säng och busat men nu sover han igen...
    Åh, nej vad drygt. Hoppas han mår bättre nu och att du klarar dig. Hatar verkligen magsjuka.
  • smarties

Åh, vad underbart jag har det.
    Jag är karl och barnledig ända till imorgon.. *njuta av tystnaden*

• tejp
    smarties skrev 2008-09-26 15:28:15 följande:
    Åh, vad underbart jag har det.Jag är karl och barnledig ända till imorgon.. *njuta av tystnaden*
    Va ska du hitta på då?
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • smarties
    tejp skrev 2008-09-26 15:35:02 följande:
    Va ska du hitta på då?
    Det bästa som finns, INGENTING :D
    Eller jo, jag ska gå ut o äta med en kompis som kommer hit till stan en sväng, o sen ska jag slänga mig i soffan med min bärbara och något mumsigt att äta, och sen en rejäl snyftare i dvdn :)
  • tejp
    smarties skrev 2008-09-26 15:44:35 följande:
    Det bästa som finns, INGENTING :DEller jo, jag ska gå ut o äta med en kompis som kommer hit till stan en sväng, o sen ska jag slänga mig i soffan med min bärbara och något mumsigt att äta, och sen en rejäl snyftare i dvdn :)
    Åh va härligt! SKönt å få vila öronen lite
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • smarties
    tejp skrev 2008-09-26 16:00:06 följande:
    Åh va härligt! SKönt å få vila öronen lite
    Gud ja, skoja inte, tänk att två barn kan låta så mycket, det ska bråkas, det ska slåss, det ska slamras..och sen sovmorgon imorgon, det kan jag nog leva på läänge :)
  • Starlet1

Och imorgon är jag barn och karlfri, hela dan. Från tidig morgon till rätt sen kväll. Ska också bli jätteskönt.

Men nu kom G hem och Adam vägrar gå till mig. Jag vill lägga honom.

• Nirnaeth

Bara att konstatera: jag är en superfegis..

Usch, Thomas tyckte att det var en bra idé att se I Am Legend ikväll..jag höll inte med, men han övertalade mig.
    Jag kollade i kanske 15 mintuter, sen sprang jag ut med hjärtklappning. Det hände inte ens nånting på filmen..men jag VET att det KAN göra det..
    Jag vet vad filmen handlar om, och jag vet vad det är som kommer fram när det blir kväll..och jag vill inte se!!

Vad fan...kunde vi inte bara hyrt nån astöntig parodifilm, som jag gillar

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-09-26 20:52:41 följande:
    Bara att konstatera: jag är en superfegis..Usch, Thomas tyckte att det var en bra idé att se I Am Legend ikväll..jag höll inte med, men han övertalade mig. Jag kollade i kanske 15 mintuter, sen sprang jag ut med hjärtklappning. Det hände inte ens nånting på filmen..men jag VET att det KAN göra det..Jag vet vad filmen handlar om, och jag vet vad det är som kommer fram när det blir kväll..och jag vill inte se!!Vad fan...kunde vi inte bara hyrt nån astöntig parodifilm, som jag gillar
    Har du sett [rec]? Där kan du snacka hjärtklappning..*tipsa* :D
  • Nirnaeth

haha Thomas kom just inpipandes till mig, han är skiträdd!! Han har stängt av ljudet, och sitter med dosan för ögonen..samt dricker öl för att döva nerverna..

Vi är inte skräckfilmsmänniskor, märks det?

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
Svar på tråden Poppispinglorna