• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Starlet1

Ja det ska bli roligt. Både att åka hem till familjen och att ta en liten dagsutflykt till Ullared. Det tar ju bara en timme att köra dit från mina föräldrar.

Ikea går vi nog och äter på jag och Adam när vi kör ner. Det är ju en 6-timmars bilfärd dit så vi behöver roa oss lite på vägen .

• znoozan
    lindi skrev 2008-09-28 12:04:48 följande:
    när åker du till ullared då? vi åker nu på på fredag morgon o ska vara där fredag lördag, ska bli så kul! *kliar i stooora plånboken* :-P
    är du nöjd med nya vagnen? såg några sådana på kreta blev sugen på en ju
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • tejp
    znoozan skrev 2008-09-28 21:28:43 följande:
    Hade du zappen med dig?
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • copernicus
    tejp skrev 2008-09-28 16:53:08 följande:
    Lin, är du inte kvar där på smyckesaffären? *sorry jag hänger med lite dåligt*Va skoj med ullared!!! Vi ska också åka dit snart, blir nog i november, då det är som värst Är ju ingen sport om man inte får trängas
    jodå jag är kvar där, men har väääldigt få timmar där numera.
    Och har nu typ 73 dar kvar tills jag måste hittat ett jobb. Förb... &¤##&¤#  A-kassa!!!
  • znoozan
    tejp skrev 2008-09-28 21:32:27 följande:
    Hade du zappen med dig?
    sambon ville inte det när svärfar betalt lånevagn,men sheisse vad vi ångrade det vagnen var en typ bt billigaste skräp paraplyvagn-kass att köra och Isac satt inte bra... lätt att va efterklok
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha

har varit ute å promenerat jag... skönt!!! hade oxå kunnat tänka mej en tur till Ullared.. Vi kanske skulle dra ihop ett gäng?

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • lindi
    znoozan skrev 2008-09-28 21:28:43 följande:
    ja jag är supernöjd faktiskt, inget alls att klaga på!!!
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • copernicus
    znoozan skrev 2008-09-28 21:40:42 följande:
    nä sambon ville inte det när svärfar betalt lånevagn,men sheisse vad vi ångrade det vagnen var en typ bt billigaste skräp paraplyvagn-kass att köra och Isac satt inte bra... lätt att va efterklok
    varför hyrde ni vagn? Bara undrar Glad
    Tyckte det var toppen att ha vagnen! Speciellt när planet var så försenat och Lua kunde sova gott i den i flera timmar! Dessutom kostar det ju inget att ta den med!
  • lindi
    Starlet1 skrev 2008-09-28 20:08:12 följande:
    Jag åker hem den 15 oktober, så vi åker nog till Ullared på torsdagen den veckan. Det är en perfekt dag, före barnbidrag och sånt. Hoppas ni får riktigt trevligt. Jag längtar verkligen dit
    ja vi längtar vi med!
    brukar åka ett gäng på våren o sen på hösten, helt perfekt. vi har en buss vi får låna genom jobbet så då får man plats några stycken. kul bara att komma iväg en sväng också o bussresan brukar vara skön för hur ofta hinner man sitta o prata i flera timmar ostört men sina vänner! har hyrt en stuga privat några kilometer därifrån, jättebilligt 65 kr per person vill ha fredag nu!!!!!!!! hihi!
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • znoozan
    copernicus skrev 2008-09-28 21:43:52 följande:
    varför hyrde ni vagn? Bara undrar Tyckte det var toppen att ha vagnen! Speciellt när planet var så försenat och Lua kunde sova gott i den i flera timmar! Dessutom kostar det ju inget att ta den med!
    Det var svärfar som bokade och han trodde att det var en bra ide... när jag fick reda på det var det redan betalt och sambon tyckte väl att det var pinsamt att komma med vagn när en var betald för därnereFundersam
Svar på tråden Poppispinglorna