• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • Starlet1
    copernicus skrev 2008-09-28 09:02:00 följande:
    VA???? på IKEA utan dej???????vad har hänt
    Haha, han och Adam var på nån bussförartävling i Kumla igår och åkte till Ikea på vägen hem. Lite tråkigt att man inte fick följa med. Men vi ska snart åka bil till Småland, jag och Adam, och då kommer vi hinna med alla Ikea på vägen + Ullared
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-09-28 10:31:36 följande:
    Haha, han och Adam var på nån bussförartävling i Kumla igår och åkte till Ikea på vägen hem. Lite tråkigt att man inte fick följa med. Men vi ska snart åka bil till Småland, jag och Adam, och då kommer vi hinna med alla Ikea på vägen + Ullared
    *hoppar ner och gömmer mig i Ylvas resväska*  jag vill oxå på ikea+ullaredRäcka ut tungan
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • lindi
    när åker du till ullared då? vi åker nu på på fredag morgon o ska vara där fredag lördag, ska bli så kul! *kliar i stooora plånboken* :-P
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • smarties

Åh, Ullared, alltför många år sen jag var där.
    Nu vill jag ha jobb och kunna åka dit.. :D

• copernicus
    ja ja men du kanske fick lite handlat som du ville ha iaf!

Kul med både Ikea och Ullared!! Skulle gärna åka till båda de ställena!
    Men arbetssökande som man är får det vänta!

Förresten är såååå glad att du hade fel Martha - om snön!
    den får gärna vänta lääänge till eller iaf till december!
  • tejp

Hej allihopa!

Va seg våran tråd har blivit! Nu måste vi skärpa till oss lite!

Vi hade barnfritt igår så vi satt hemma i soffan hela kvällen. Har nu äntligen sett Arn

Hur hade ni det ni som var ut?

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • tejp

Lin, är du inte kvar där på smyckesaffären? *sorry jag hänger med lite dåligt*

Va skoj med ullared!!! Vi ska också åka dit snart, blir nog i november, då det är som värst Är ju ingen sport om man inte får trängas

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • MiniMie

Ullared...Svärmor åker dit på fredag...
    A´s gudmor åker med ett helt tjejgäng, nu den 11e...
    Och jag själv får minsann vänta tills lillebror behagar kika ut och sedan kommit in i lite rutiner...
    Har allafall bokat stuga till den 6e dec. Säkert massa folk.. men.. då är de väl så da. Notan på alla julklappar som lär inhandlas till barn och syskonbarn lär allafall bli betydligt billigare än att ta en vända på kupolen. ;)

• Starlet1
    znoozan skrev 2008-09-28 10:51:15 följande:
    *hoppar ner och gömmer mig i Ylvas resväska*  jag vill oxå på ikea+ullared
    Hihi, du får nog plats i bilen och hos mina föräldrar
    lindi skrev 2008-09-28 12:04:48 följande:
    när åker du till ullared då? vi åker nu på på fredag morgon o ska vara där fredag lördag, ska bli så kul! *kliar i stooora plånboken* :-P
    Jag åker hem den 15 oktober, så vi åker nog till Ullared på torsdagen den veckan. Det är en perfekt dag, före barnbidrag och sånt. Hoppas ni får riktigt trevligt. Jag längtar verkligen dit
Svar på tråden Poppispinglorna